گفتگوی جوان‌ترین فرمانده دفاع مقدس با نیروهایش قبل از عملیات +صدای شهید

در این خبر صدای گفتگوی حسن باقری یکی از فرماندهان دفاع مقدس با نیروهای وی پیش از عملیات‌ها را بشنوید.

گفتگوی جوانترین فرمانده دفاع مقدس با نیروهایش قبل از عملیات +صدای شهیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اغلب افرادی که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ تحمیلی به دست بعثی‌ها به شهادت رسیدند، کسانی بودند که در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل رژیم ستمشاهی ایستادند و با اتحاد و یکدلی با مردم مومن منجر به رقم خوردن این پیروزی بزرگ شدند.

مروری کوتاه بر نام شهدا حضور دو جانبه آن‌ها در تظاهرات پیش از انقلاب و همچنین حاضر شدن در جبهه‌های دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد و یاد و خاطره جوانمردی و شجاعت آن‌ها را در ذهن مردم تداعی می‌کند.

شهید غلامحسین افشردی معروف به «حسن باقری» یکی از  فرماندهان نابغه دفاع مقدس است که شجاعت و غیرت مثال زدنی وی در دفاع از کیان این آب و خاک مثال زدنی و کم نظیر است.

شهید والا مقام حسن باقری یکی از جوان‌ترین فرماندهان نظامی حاضر در جبهه‌های جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود و در تشریح مسئولیت‌های وی در زمان جنگ باید به این امر اشاره کرد که وی سمت جانشینی فرمانده نیروی زمینی سپاه در آن سال‌ها را بر عهده داشت.


بیشتر بخوانید: تصویر دو شهید هم‌استانی نسل قدیم و جدید در یک قاب!


وی نقش مهمی را در موفقیت نیروهای ایران در عملیات‌هایی چون فتح‌المبین، رمضان و همچنین عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر از چنگ بعثی‌ها ایفا کرد و راهکارهای نظامی که از طرف شهید باقری ارائه می‌شد، همواره به عنوان برون رفت از بن‌بست‌های جنگ تحمیلی مورد استفاده رزمندگان دفاع مقدس قرار می‌گرفت و نتایج خوبی را نیز عاید آن‌ها می‌کرد.

در ادامه این خبر صدای شهید حسن باقری جوان‌ترین فرمانده نظامی دوران دفاع مقدس را در جمع رزمندگان و همسنگران وی در دوران دفاع مقدس می‌شنوید.

نهم بهمن ماه سالروز شهادت شهید حسن باقری، معجزه انقلاب است ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، شما را به شنیدن صدای این شهید به همراه تماشای تصاویری از حضور وی در کنار دیگر رزمندگان دفاع مقدس دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
لنعت بر کسانی که خون شهیدان را پایمال می کنند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
لعنت خدابرکسانی که به خون این شهدای عزیز خیانت کردندوبفکرمنافع مادی ودنیوی خودهستند.
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۰۹:۲۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
باسلام عرض ادب و احترام
خدایا از این برکت روزیمون روسفیدی باشه . درود فراوان فرمانده التماس یاری و دعای خیر . التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۰۷:۳۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
دردو به روح شهدا که مخلصانه جهاد می کردند نه برای میز ودرجه ومقام کجایید ای شهیدان خدایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام و هنوز این این وضعیت ادامه دارد منتها امید علائم خوبیرا نشان دادهاست وکسانی دراعماق دشمن نفوذ کسترده کردهاند انا فتحنا لک فتحا مبینا انشائالله حکومت جهانی اسلام ساختارهایش دارد هویدا میشود وکلیه قوانین اسلامی میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
درود خدا بر تو که اینگونه با درد سخن می گویی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شهید‌حسن‌باقری‌نابغه‌ای‌کم‌نظیر‌بود
روحش‌از‌ما‌شاد‌باد‌
Iran (Islamic Republic of)
عباس داودی فراهانی
۲۲:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سلام وعرض ادب...اگرکمی دقت کنیم متوجه میشیم که صحبتهای این شهیدنابغه مصداق واقعیت جامعه امروزماست،آقای مسئول محترم؛اگه میترسی اگه درتنهائی باوجدان خودت درگیری،اگه فکرمیکنی برای این مسئولیت ساخته نشدی،اگه اعتقاداتت آب رفته ودیگه حسینی نیستی،پاشوبرو........چی به سَرِمااومده؟یعنی لذتهای زودگذردنیااینقدربه مذاقتون خوش امده که حتی فراموش کردیدچه دسته گلهائی بخاطراین انقلاب پرپرشدن؟
آخرین اخبار