نصب بیش از هزار بخاری نفتی در مدارس خراسان شمالی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: با خرید و نصب هزار و ۳۷۸ بخاری هوشمند هرمتیک، کار حذف بخاری‌های نفتی از مدارس استان به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، امین فلاح مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: با دستور استاندار و سه روز پیش از پایان مهلت تعیین شده برای حذف بخاری، این اقدام محقق شده است و فردا جشن برچیده شدن این بخاری‌ها در شهرستان‌های استان گرفته می‌شود.

وی افزود: هزار و ۵۰۰ دستگاه بخاری هرمتیک برای مدارس استان خریداری شده و هزار و ۳۷۸ دستگاه از این بخاری‌ها در کلاس ها، نمازخانه و دفاتر ۳۴۵ مدرسه نصب شده است.

فلاح با بیان اینکه استانداری تامین نیمی از هزینه‌های خرید بخاری‌های هرمتیک را تقبل کرده است گفت: هر دستگاه بخاری هرمتیک ۳۰ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد البته هزینه‌های مربوط به نصب این دستگاه‌ها باید به آن افزوده شود.

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی بیان کرد: بخاری‌های نفتی کلاس‌های درس از نوع کاربراتوری استاندارد است که برچیده شدند.

وی افزود: هم اکنون هزار و ۳۹۹ کلاس درس در ۲۸۸ مدرسه شهری و روستایی استان با گاز طبیعی گرم می‌شود و سه هزار و ۹۵۵ کلاس درس در ۷۲۵ مدرسه هم با اجرای گرمایش مرکزی، دارای سیستم استاندارد برای گرمایش هستند.

گفتنی است: ۱۶۵ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه خراسان شمالی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام / ب

جشن پایان استفاده از بخاری‌های نفتی در مدارس خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.