برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب در همدان

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان گفت: به مناسبت دهه فجر هفتمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در این استان  برگزار می شود.

برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدصالح جباری، مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان به برگزاری  نمایشگاه مدرسه انقلاب در دهه فجر اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین اتفاق نیز در این راستا این است که دانش‌آموزان به روایت‌گری آرمان‌های انقلاب اقدام می‌کنند.

وی با ییان اینکه در دوره متوسطه اول جشن‌های انقلاب و در دوره متوسطه دوم نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» برپا می‌شود، افزود: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن و برای برخی از نمایشگاه‌های باکیفیت تا آخر بهمن ادامه دارد.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان به بخش ویژه نمایشگاه مدرسه انقلاب اشاره کرد و گفت: بخش ویژه شامل ۴۰ برگ، هویت بانوی مسلمان و آیه سال است که ۴۰ برگ شامل «پویش در خواب بیند پنبه‌دانه»، «دستاورد‌های معنوی انقلاب شامل هویت، استقلال و امنیت» و «خرمشهر‌ها در پیش است شامل جهاد اقتصادی و جهاد فرهنگی»، «۴۰ سال چالش، ۴۰ سال پیروزی» و «پاسخگویی به شبهات».

جباری اضافه کرد: هویت بانوی مسلمان شامل «الگوی سوم زن یعنی نه برداشت شرقی‌ها و غربی‌ها از زن»، «ضریح بی‌نشان؛ تبیین الگوی حضرت زهرا (س)» و «جاهلیت مدرن» است و و بخش بعدی آیه سال است که شامل آیه آخر سوره فتح و بخش کتابخوانی «جوانه‌ها» با محوریت آیه سال است.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سایت مدرسه انقلاب، اطلاعات لازم درباره نمایشگاه مدرسه انقلاب را کسب کنند.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان از برپایی جشن انقلاب با هدف تقدیر از دست‌اندرکاران برپایی «مدرسه انقلاب» نیز در روز ۲۱ بهمن خبر داد و گفت: با همکاری شبکه امید، برنامه تلویزیونی «مدرسه انقلاب» هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ به مدت نیم ساعت پخش می‌شود و هر روز نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب معرفی می‌شود.

جباری به اردو‌های آموزشی طلایه‌داران فجر اشاره کرد و گفت: چهار دوره اردو در شهر همدان در حال برگزاری است که طی آن‌ها دانش آموزان مسئول انجمن اسلامی و هیات مرکزی از ۶۰ مدرسه متوسطه اول و دوم پسران شهر همدان در آن‌ها حضور یافته و ضمن استفاده از برنامه‌های جذاب اردویی برای بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی آماده و توجیه می‌شوند.

وی افزود: با توجه به همزمانی ایام دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه در روز‌های ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه جاری برنامه‌های هیات‌های دانش آموزی انصارالمهدی (عج) در سراسر استان و در سطح مدارس متوسطه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

برگزاری جشن انقلاب در مدارس همدان

برچسب ها: دهه فجر ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار