ماجرای غم‌انگیز فروش دختر ۱۷ ساله به خانه فساد

دختر ۱۷ ساله‌ای که در فضای مجازی با پسرجوانی آشنا شده بود، از خانه فساد سردرآورد.

ماجرای غم‌انگیز فروش دختر ۱۷ ساله به خانه فسادبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ترس و نگرانی عمیقی در چهره‌اش به چشم می‌خورد. هنوز نوجوان است، اما همانند غنچه‌ای که دست بی‌رحم سرنوشت او را از شاخه جدا کرده هر روز خشکیده‌تر می‌شود. تازه ۱۷ سالش تمام شده، اما کوله باری از تجربیات تلخ را با خود به دوش می‌کشد. وقتی مقابل خانم مشاور انتظامی نشست نمی‌دانست داستان پر غصه زندگی کوتاهش را از کدام سکانس آغاز کند.

«چهار ساله بودم که اعتیاد شدید پدرم، طاقت مادر را به سر آورد و عامل جدایی آن‌ها شد. حضانت من و برادر ۹ ساله‌ام به مادر رسید. پدربزرگم وضعیت مالی خوبی داشت به‌همین خاطر برای‌مان خانه‌ای خرید تا حداقل دغدغه خانه به دوشی و اجاره خانه نداشته باشیم. اما مشکلات زندگی برای یک زن تنها و دو کودک خردسال به اندازه کافی طاقت فرسا بود که مادرم را همیشه نگران آینده و سرنوشت فرزندانش نگه دارد. اما همین نگرانی‌ها کم کم زندگی را برای من که دختری سرکش و خواهان آزادی بودم به زندانی که مادرم هم زندانبانش بود تبدیل کرد. مادرم همه جا و در هر شرایطی حواسش به من بود، اما من از این همه توجه حس خوبی نداشتم. شاید علت این همه توجه و حساسیت این بود که مادرم شباهت اخلاقی و رفتاری زیادی میان من و خودش می‌دید. او خودش بعد از یک آشنایی و ارتباط دوستی و نه سنتی به‌دنبال عشقی پر شور و با وجود مخالفت‌های پدربزرگ ازدواج کرده بود. به همین خاطر همیشه سعی می‌کرد مرا با نصیحت و هشدار از گرفتن تصمیم‌های احساسی بر حذر دارد. در واقع از تکرار این سرنوشت برای من می‌ترسید. از من می‌خواست هرگز عجولانه و بدون تحقیق تصمیم نگیرم تا به سرنوشت تلخ او دچار نشوم. اما سختگیری‌هایش آزارم می‌داد. آرزو داشتم با دختران همسن و سال همسایه یا همکلاسی‌هایم رفت و آمد داشته باشم. یا بعد از مدرسه با آن‌ها وقت بگذرانم، ولی مادرم همیشه صبح و ظهر، در مسیر مدرسه همراهم بود.

توجه بیش از حد مادرم سبب شده بود از سوی همکلاسی هایم مورد تمسخر قرار بگیرم و دوستانم از ترس برخورد‌های تند مادرم مرا طرد کرده بودند. هر چه سعی می‌کردم او را متوجه این موضوع کنم، فایده‌ای نداشت. احساس سرخوردگی می‌کردم و از تنهایی خسته شده بودم. به همین دلیل با اصرار فراوان و واسطه کردن برادرم، توانستم مادرم را برای خرید یک گوشی تلفن همراه قانع کنم. از آن موقع به بعد دیگر با کسی کاری نداشتم و همه وقتم را در شبکه‌های مجازی می‌گذراندم. مادرم هم از اینکه من در خانه کنارش بودم احساس رضایت می‌کرد.

اشتیاق به دوستی و آشنایی با آدم‌های جدید باعث شد که در زمانی کوتاه در چند گروه مجازی عضو شوم. هر چند مادرم مدام توصیه می‌کرد اسم و مشخصات و عکسی از خودم در این فضا منتشر نکنم، اما یک روز از سر شیطنت عکسی از خودم روی پروفایلم گذاشتم. با اینکه خیلی زود عکس را برداشتم، اما در همان فاصله کوتاه چندین پیام و درخواست دوستی دریافت کردم. در این میان پسری جوان و جذاب پس از کلی تعریف و تمجید از من، خودش را «امیر» معرفی و اصرار کرد که با هم بیشتر معاشرت کنیم.

«امیر» حرف‌های قشنگی می‌زد و مدام از من تعریف می‌کرد. از طرفی عکس‌هایی که می‌فرستاد نشان می‌داد او از خانواده ثروتمندی است. همین‌ها باعث شد احساس کنم او همان کسی است که می‌تواند مرا خوشبخت کند و لیاقت عشق من را دارد. این ارتباط مجازی هر روز بیشتر می‌شد تا اینکه سرانجام «امیر» به من ابراز علاقه کرد همین موضوع باعث شد تا همه زیر و بم زندگی‌ام را برایش تعریف کنم.

پسر جوان پس از شنیدن ماجرای زندگی‌ام گفت که او هم از زندگی در کنار خانواده‌اش احساس رضایت ندارد و دنبال کسی می‌گردد تا او را از تنهایی در بیاورد. چند ماهی که گذشت «امیر» که اعتماد مرا به طور کامل جلب کرده بود پیشنهاد داد برای اینکه بتوانیم راحت زندگی و ازدواج کنیم از خانه هایمان فرار کنیم. می‌گفت: عموی ثروتمندی دارد که در شهری دیگر زندگی می‌کند. اما چون با خانواده‌اش قهر است کسی نمی‌تواند ما را پیدا کند.

من که همه آرزوهایم در «امیر» و زندگی با او خلاصه شده بود، خام حرف‌هایش شدم و با سرقت پول و طلا‌های مادرم به خیال خودم برای شروع یک زندگی ایده آل راهی شهری دیگر شدیم. بعد از چند ساعت به مقصد رسیدیم. دختری جوان با ظاهری آراسته در ترمینال منتظر ما بود. «امیر» او را دختر عمویش معرفی کرد. به همراه آن دختر به خانه‌ای در حومه شهر رفتیم. تازه آنجا بود که فهمیدم در چه دامی گرفتار شده ام. آن ساختمان پر از دختر‌هایی بود که از خانه فرار کرده بودند. به محض ورود به آن خانه، چهره واقعی امیر برایم آشکار شد. او عضو یک باند فریب دختران و فروش آن‌ها به خانه فساد بود. همان شب مرا در اختیار مردی میانسال قرار دادند و تمام آرزوهایم بر باد رفت.

آن روز شوم و ترس و وحشتی که تجربه کردم هرگز فراموشم نخواهد شد. آن‌ها مرا به هر کاری وادار می‌کردند. یک سال مانند برده در اسارتشان بودم و راه فراری نداشتم. بار‌ها تصمیم به خودکشی گرفتم، اما حتی جسارت این کار را نیز نداشتم. تا اینکه بعد از یک سال در موقعیتی مناسب از آن جهنم فرار کردم. بعد از رهایی از آن خانه نفرین شده خودم را به جاده رساندم و با اندک پولی که داشتم به شهر خودمان برگشتم. من زندگی‌ام را به خاطر یک اشتباه و اعتماد بی‌جا سیاه کردم. حالا حتی روی بازگشت به خانه را هم ندارم. در این یک سال فقط به حرف‌های مادرم و نگرانی‌هایش در مورد من و برادرم فکر می‌کردم و با دیدن این همه گرگ در اطرافم به او حق دادم که آنگونه مراقب من بود، اما افسوس که خودم نخواستم واقعیت را ببینم. الان هم به اینجا آمده‌ام تا شاید بتوانم برای دستگیری امیر و اعضای این باند فساد که دختران ساده و بی‌گناه را اینگونه به دام می‌کشند و تباه می‌کنند کمکی کنم.

نگاه کارشناس

آرزو خاکپور کارشناس پلیس فتای ناجا

دوست‌یابی در فضای مجازی باید با وسواس بیشتری انجام شود. با مروری بر پرونده‌های فریب در پلیس فتا بخوبی می‌توان دریافت که بسیاری از کلاهبرداری‌ها، هتک حیثیت‌ها و اخاذی‌ها با به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و فیلم‌های شخصی در فضای مجازی اتفاق می‌افتد. نوجوانان و جوانان باید بدانند که بسیاری از دوستی‌های جذاب مجازی موقتی هستند و آنچه در پی آن باقی می‌ماند تعارض فکری واحساسی دختران و پسران و از دست دادن اعتماد به نفس و به وجود آمدن بدبینی در بین آن‌ها است. یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که کاربران در بستر شبکه‌های اجتماعی باید رعایت کنند محدودسازی ارتباطات است، چراکه بسیاری از اسامی و عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی جعلی و سرقتی است و حتی برخی سودجویان، جنسیت خود را نیز پنهان می‌کنند؛ بنابراین ضرورت دارد کاربران به هر درخواست دوستی پاسخ مثبت ندهند و برای هر کسی درخواست دوستی نفرستند. سایت سایبرپلیس پل ارتباطی مردم با کارشناسان پلیس فتا است و شهروندان می‌توانند از این راه مشکلات خود را مطرح کنند. در مورد این پرونده نیز خانواده دختر جوان احضار شدند و پس از برگزاری جلسات مشاوره و توجیهی کارشناسان و ابراز پشیمانی قربانی این پرونده، او برای بازگشت به شرایط عادی پیش مادر و برادرش فرستاده شد.

منبع: ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۶:۵۴ ۱۵ تير ۱۳۹۹
انسان چه قدر می تونه بی رحم بشه
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۰۴:۰۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
راستش بعضی جاها مغصر کرده بود چون راستش تنهای باعث میشه که ادم با اولین کسی که به اونها محبت کنه اعتماد میکنن مادرت باید میباشن دختر یکم ازاد باشه تا با جامعه ارتباط برقرار کنه حساسیت زیاد باعث فراری شدن هم دختر وهم پسر میشه خود دختر هم گفت هیچ دوستی نداشته که از طریق اون با جامعه ارتباط برقرار کنه این خانواده هست که اول باید با جامعه روبرو بشه نه اینکه فرار کنه اشتباه بیشتر از مادرت بود اگه حساسیت رو کم میکرد میتونست ارتباط بهتری با دخترش داشته باشه مگه رندانه که دختر رو بخواطر تجربه خودت با کل جامعه دور کنی یک موقع های تنهای باعث اعمال به هرکسی میشه اول خانواده ها باید درست شه باید با جامعه کنار بیاد نه اینکه ازاد ازد بزارین یعنی بزارن خودشون متوجه بشن جامعه ما توری هست که نباید به هرکسی اعتماد کرد جامعه توری هست که باید همه رو قبول کنی و هم خودت هم خانواده از تو محافظت کنهد
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۱۲:۳۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
کارش دختره اشتباه بوده
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۳:۲۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
بنظرم دختره حقش بود این بلا سرش بیاد
چون با اون وضع اقتصادی که مادرش داش بازم ازش دزدی کرد و با غریبه فرار کرد
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۸:۰۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
یکسال یعنی ۳۶۵ روز و شب یعنی ۸۷۶۰ ساعت طول کشیده تا یک انسان هفده ساله متوجه بشه راهش اشتباهه و امکان نجات هست . در حدیث میخوانیم یکساعت عبادت بهتر از هفتاد سال عبادت است . آیا در این یکسال فرصتی برای تفکر نداشت یا لذتی که از گناه میبرد مانع تفکر بود؟ اگر این داستان واقعی باشد نشانگر ضعف در تربیت اسلامی از طرف خانواده و آموزش و پرورش و ضعف در ایمان این دختر به احکام و عقاید اسلامی است . نه پدر نه مادر و نه هیچکس دیگری نمیتواند همیشه و همه جا مراقب کودک و نوجوان باشد و فقط تربیت صحیح دینی میتواند افراد را صاحب سپری مستحکم در مقابل خطرات و بلایا کند و البته قطعا خود خدا هم مواظب بندگان مومنش بوده و بهترین سرنوشت ها را برای آنها رقم میزند. خدا به ما رحم کند و ما را ببخشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
بابایاساختگی باشه یاواقعی چه فرقی میکنه مهم اینه پدرمادرابیشترمواظب بچه هاشون باشن الان دخترایی که با پسر در ارتباطن اکثرمامانامیدونن یه ذوقی هم میکنن که نپرس
Iran (Islamic Republic of)
سیدمجتبی هاشمی نژاد
۱۳:۰۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
به نظر میرسه اگر در تربیتهایمان(چه خودمان و چه دیگران) به حرفهای خدا اعتماد کنیم، نتایج بهتری بگیریم.
اگر مادر در تربیت دخترش با افراد متعهد و متخصص مشورت میگرفت، متوجه رفتار غلطش با نوجوان میشد و یا اگر حداقلهای اسلامی را از همان اول تربیت رعایت میکرد، قطعا نتایج بهتری حاصل میشد و چندین عامل و نکته دیگر هم میشه بیان کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
هیچ کس تو اون وضیعت قرار نگرفته ...قضاوت نکنین به این راحتی ...طرف دید تنهاست میتونه بازیش بده. چون تجربه داشت دختره رو فریب داد...
Iran (Islamic Republic of)
ترلان
۲۲:۰۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
چطور تونسته انقد گستاخانه مادرشو بد جلوه بده در حالی ک مقصر خودشه و مطمئنم فقط داستان بود :/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
متن رو تا آخر خوندی اصلا؟!
اولش دیدش نسبت به مادرش اونجوری بوده اما بعدش فهمیده اشتباه کرده.. هرچند که دیر فهمیده.
Iran (Islamic Republic of)
مهری ماه
۲۱:۳۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
باید هر چه زودتر این افراد رو شناسایی کنن و به سزای تعمال برسانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
این‌دختر‌باید‌اعدام‌بشه‌.آخه‌دختر‌با‌مردغریبه‌چکارش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
یعنی چی باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
خوبه قاضی نشدی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
بگومرگ برآمریکا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
شما مگه کارشناسین نظرالکی میدین وقتی هیچ کدوم تواون شرایط قرارنگرفتین چطور به این راحتی قضاوت میکنین.واقعا براتون متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
به نظرمن ادم نباید گول حرف هاے
الکی وپوچشون روبخوره وغیرت خودشو نبازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
همه دروست میگن یک سال.زیاد
Iran (Islamic Republic of)
اتنا
۱۸:۰۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
باشه هرچي توبگی که البته اگه واقعيت باشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
یه سوال .
اگه این قضیه راست هستش چرا باید خبر منتشر بشه ؟
اگه طرف (امیر)بفهمه که قضیه لو رفته که .......
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۷:۱۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
و ادامه صحبتم

خواهش میکنم اگه استطاعت مالی دارین برین خونواده های بی سرپرست و بی بضاعت علی الخصوص دختر دار رو شناسایی کنید اینا از همه واجب ترن جلوی گناه و بدبختی دیگرانو بگیرید خدا برای خونواده خودتون جبران میکنه
Iran (Islamic Republic of)
فلوریدا سنندج
۱۷:۱۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
از این آدمها حالم بهم میخوره هر غلطی میکنن وبعد از غلطا شون اظهار پشیمانی میکنن و داستان سرای میکنن هر آدمی به اندازه خدا بهش شعور داده .خودشونه به قربانی میزنن‌.بد بخت تو داستانش مادرش و مقصر میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۷:۱۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
قابل توجه عزیزانی ک میگن رمانه یا داستانه
باید بگم ک
اگه این خبر داستان هم باشه
بهتره خودمونو به اون راه نزنیم و وضعیت دخترای فراری رو هم بررسی کنیم
اونوقته ک میبینیم با چه داستان واقعی اسف باری روبرو هستیم
تورو خدا بچه هاتونو درست تربیت کنید
حداقلش تو سن حساسشون کمتر آسیب میبینن نسبت به بقیه
Iran (Islamic Republic of)
فلوریدا سنندج
۱۷:۰۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
دختری که اینقدر گستاخ باشه سن ۱۷ سالگی با یه نفر که تو فضای مجازی آشنا شده بزنه بیرون عاقبتش بهتر از این نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
گستاخ تو هستی که از رنج بی پدری اطلاع نداری
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۲:۵۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
متاسفم واسه مردم کشورم که به جای اینکه به عمق ماجرا نگاه کنن و درس بگیرن فقط بلدن قضاوت کنن و نظر بیخود بدن.ممکنه شمام تو دام بلا و اشتباه بیفتی پس جای این حرفا چشم و گوشتو باز کن و یاد بگیر بچتو چطور تربیت کنی ک پس فردا این بلاها سرش نیاد.هیچ کس نمیدونه پس فردا شاید برای بچه های مام از این مسائل پیش بیاد خدایی نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
داستان قشنگی بود
.عزیز من جوونهای این نسل گنجشک رو رنگ میکنن جای قناری میفروشن .
Iran (Islamic Republic of)
مهربانو
۱۶:۴۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
وقتی‌خانه‌ها‌خالی‌از‌خدا‌شدند‌انسان‌باید‌منتظر‌هر‌بدی‌باشه.به‌نظر‌من‌اگه‌پدر‌ومادرها‌درراه‌خدا‌قدم‌بذارن‌نیازی‌به‌رصد‌لحظه‌به‌لحظه‌بچه‌ها‌نیس‌.پدر‌نون‌حلال‌بیاره‌ومادر‌حیاوعفت‌داشته‌باشه‌بچه‌هم‌راه‌خوب‌وبد‌رو‌بهتر‌تشخیص‌میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
با سلام در هر صورت در این که یه عده ای خیلی پست و فرومایه اند شکی نیست و برای لذت خودشان و یا منافع کثیفشان عده ای رو لگدمال میکنن هم شکی نیست ولی باید به این مسائل با دید واضحی بنگریم. گویا این خانوم قصد داره دلسوزی های مادرانه که خالصترین نصایح است رو سرچشمه تمام اشتباهاتش معرفی کنه در صورتی که اینگونه نیست جوانان ما متاسفانه خیلی خودسر و گستاخ شده اند و اشتباهاتشان را به پای بقیه مینویسند نمی خواهند مسئولیت کارهاشون به عهده بگیرند. مسئله دوم اینکه من از مسئولین قضایی به جد درخواست میکنم در مورد اینگونه اتفاقات بیشتر و بهتر تحقیق کنند تا قضاوت به عدالت نزدیکتر باشه، در اکثر این موارد خروج از منزل و فرار با رضایت کامل دختر اتفاق می افتد حتی اگر در تمام مدتی که این دختر خانوم اقدام به فرار کرده با همون آقا پسر به سر برده باشه و از طرف شخص دیگه ای مورد تعرض قرار نگرفته باشه وقتی می خواد به منزل برگرده برای حفظ آبرو و یا قبول کردنش از طرف خانواده، ادعای ربوده شدن و یا بعضا محبوس شدن توسط اون پسر رو میکنه اون وقته که اون پسر بیچاره حالا با یه پرونده قطور آدم ربایی هم مواجه میشه که تا آخر، زندگیش تحت تاثیر قرار میده. در هر صورت اگر محرز شد آدم ربایی و یا حبس صورت گرفته باید به شدت برخورد بشه والا خواهشن به خاطر یه ادعا زندگیه یه جوان با پرونده آدم ربایی خراب نکنیم بزاریم دختر خانوم ها هم مسئولیت کاراشون به عهده بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
تو از بچه های طلاق چه میدونی مثلا با یه ادبیات به ظاهر قشنگ چرت گفتی
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۱۴:۳۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
کاملا با شما موافقم
Iran (Islamic Republic of)
قصه
۱۵:۳۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
ای بابا الکی باور نکنید
به احمال90درصدهمش یه قصه بود
متن را که دقت کنید متوجه میشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
خونواده ها باید حواسشون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
تابلو بود که قصه ساختگی هست ، تم اون بوی ساختگی بودن میده
Canada
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
از قوه قضاییه خواهشمندم پیگیر این موضوع باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
واقعا نمیدونم چی بگم الان ...قلبم درد گرفت .این دنیا داره به کجا میره...واقعا متاسفم واسه بعضی از آدما .ما آدما خودمون داریم خودمونو نابود میکنیم به حساب ما مسلمونیم . واقعا که.خیلی حرف دارم ولی.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
باید مجرم اعدام بشه تا درسی بشه برای دیگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
باید اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
یعنی راست بوداین داستان وحشت ناک یشتر شبیه رمان بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
تا بچه گریه نکند مادر به آن شیر نمیدهد دختر باید خودش خوب باشد واز حضرت فاطمه الگو بگیرد دختر 17ساله عقل و شعور که دارد چطور بلد بوده بعد از یکسال فرار کند بلد بوده از پلیس کمک بگیرد ولی..........
Iran (Islamic Republic of)
خ د
۱۲:۱۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
باید رسانه ها بیشتر اعلان کلاهبرداریها بکنند بخصوص تلفزیون وهر کس با ناموس مردم این بلاها در بیاره دستش قطع بکنه دولت قانون سخت بگیرد برای همه تا تخلف وخلاف از بین برود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
متاسفانه خانواده ها ازنظر پایبندی ایمان ضعیف هستند دولت هم بسیار ضعیف تر از خانواده اقدام میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
باید سپرد دست قانون تا خودشان حکم را اجرا کنند
Iran (Islamic Republic of)
التفات احمدزاده
۱۰:۵۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
واقعا متاسف شدم خدا خودش به فریاد جوانامون برسه
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۰:۲۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
ان شاالله خدا بهش صبر بده‌ ،ولی باید زودتر فرار میکرد و خانه فساد رو به مامورا لو میداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
وووووای
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۰۹:۴۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
داستان الکیی بود..
Iran (Islamic Republic of)
مجازی
۰۹:۳۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
وای چه بد فقط خدا کنه اونارو بتونین بگیرین امیدوارم وسط راه خسته نشین و تا آخرش پیگیر این باند بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
جوانان به خاطر نداشتن هدف،به دنبال دوستی و سرگرمی هستند و دچار اشتباهات جبران ناپذیر می شوند.خانواده ها هم که درگیر زندگی یا تجملات و غافل از حال روحی جوانان
Iran (Islamic Republic of)
علی زز
۰۸:۴۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
باید این باند را نابود کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
خدایا خودت کمکمون کن .لحظه ای تنهامون نذار .واقعا قلبم درد گرفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
خدا خودش واقعا مراقب این دخترای معصوم باشه از مسئولین خواهشمندیم حتما پیگیری کنن و این افراد شیطان صفت و کثیف رو به بدترین صورت مجازات کن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
چه داستان سرایی میکنه این ۱۷ساله
Iran (Islamic Republic of)
aziz
۰۷:۵۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
فریب فضای مجازی رو نخورید اینهائی که پیام دوستی میدن بهشون اعتماد نداشته باشید پدرو مادر عزیز ودلسوز فرزندان هستن قدرشون بدونیم بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
شبیه فیلم بود بهرحال هرکی اشتباه کنه پای اشتباهش میسته حالا از نظر من هزار بار اینو گوش دختر دیگه فرو ببری بازم میگه نه نه نه عشقم باهمه فرق داره. بهرحال خدا کمکشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
خدالعنتشون کنه اون دختری که راحت میره خونه پسر...
Iran (Islamic Republic of)
A
۰۴:۰۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
به نظر من بیشتر به ساختگی میخوره داستان
چطور این دختر یک سال خونه ازش خبر نداشتن و پیگیری نکردن
و در مراجع انتظامی پیگیری میکردن حتما از طریق شماره تلفنش و حتی یک sms میشد فهمید با کی در ارتباط بوده و زود کشف میشد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مرد میانسال الان کجایی؟
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۳:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
نمیشودخانواده فضای مجازی وووووووووواینهارامقصرکردبامقصرکردن این وضع واوضاع فقط میشودکاری راتوجیح کردخداوندبه انسان عقل درک فهم شعورداده که راه راازبیراهه تشخیس دادحالام دیرنشده ماهی روهروقت ازاب بگیری تازست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۴۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
بی منطق ترین نظری بود که در عمرم خواندم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
عقل و شعور درست ولی هر انسانی در یه برهه زمانی حرف هیچ کس به گوشش بدهکار نیست و میخواد خودش تجربه کنه . مادرش باید بجای محدود کردنش جور دیگری نشانش میداد که این دوستیها و ازادیها زیاد هم خوب نیست باید میزاشت تجربه کنه اونوقت بفکر فرار نمی افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
واقعی بود؟
Germany
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
خدا یا خودت حافظ بچه های نادان ما باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
عجب
Germany
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
به نظر من این خبر اصلا صحت ندارد و ساخته ذهن نویسنده می باشد
دلیلش هم این است که یک سال مدت زیادی میباشد برای پلیس........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
یه دختر که بار اولش باشه به همین راحتی اعتماد نمیکنه به یه پسر که تو به شهر دیگه زندگی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مسئولین بی کفایت که فضای مجازی ناامن را بوجود آ ورده وهیچگونه نظارتی بر ندارند در آ ن دنیا باید جواب این جنایات بدهند، چون بنظرم بیشترین کوتاهی را مسئولین ذیربط انجام داده‌اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بعضی مواقع از رو نادانی و عجله و فکر بیجا ..
باعث ندونم کاری و پشیمومی میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
با تجربه اين چند سال به اين نتيجه رسيدم كه ٩٠ درصد شبكه هاي مجازي دروغ و شيادي و شايعه است اصلآ با فرهنگ ايراني و اسلامي مطابق نيست. متاسفانه هيچ نظارت و قانوني ندارد و بيشتر جوانهاي كم تجربه متاثر از ان هستند.
Germany
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
من روى + كليك كردم، - حساب شد!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
این حیوانها باید اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
باید جوانان به خصوص دختران به حرف ها ی پدر و مادرشان گوش دهند و آن را عمل کنند این همه ماجرا هائی که برای افراد مختلف بوجود می اید برای جوانان عبرت آموز نیست ؟ همه آن ها که این وقایع را می خوانند باز هم با لجبازی می خواهند این راه را تجربه کنند نمی دانم
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۴:۱۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
باید مادرها در این دوره و زمانه آموزش ببینند تا بهتر با نوجوانهای خود برخورد کنند . اگر این دختر خانم با مادرش دوست بود شاید هرگز چنین سرنوشت شومی نداشت.امیدوارم نیروی انتظامی هر چه سریعتر باندهای فساد را منحل کنند.
Iran (Islamic Republic of)
رضی
۱۵:۰۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
متاسفانه در انسانها ژنی وجود داره که به اونها میگه همه عالم و آدم اشتباه می کنن و تو اولین کسی هستی که بعد از هزاران سال داری درست می فهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
چرا امثال این امیر اوباش رو اعدام نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
در دنیای واقعی خیلی حوادث اتفاق می افتد که ما با سهل انگاری از کنارش میگذریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
لطفاپیگیرسرنوشت این باندهم بشید.بایدبه سزای کارشون برسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
چه وحشتناک خیلی ناراحت شدم.امیدوارم هر چه زودتر حال روحی این دختر خوب بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
نوش دارو بعد مرگ سهراب
آخرین اخبار