ایمن‎سازی ۳۸ مدرسه در حاشیه جاده‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، از ایمن سازی ۳۸ مدرسه در حاشیه جاده‌های استان خبر داد.

ایمن‎سازی ۳۸ مدرسه در حاشیه جاده‌هابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ایمن سازی ۳۸ مدرسه دخترانه و پسرانه واقع در حاشیه جاده‌های استان در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک و کاهش تلفات دانش آموزی انجام شد.
 
وی افزود: ۱۹ مورد از این مدارس از طریق آموزش و ۱۹ مورد دیگر به شکل فیزیکی اصلاح و ایمن سازی شدند.

جمشیدی اضافه کرد: نصب سرعت کاه و تابلو‌های راهنمایی رانندگی و خط کشی عابر پیاده، از اقدامات این اداره کل در بخش اصلاح فیزیکی است.

وی اضافه کرد: در بخش آموزشی نیز آموزه‌های ترافیکی و چگونگی عبور از عرض خیابان به دانش آموزان ارائه و توزیع بسته‌های آموزشی و لوازم التحریر با مضمون پیام‌های ایمنی و ترافیک در مدارس انجام شد.

جمشیدی پیش بینی کرد: تا پایان امسال، ۳۰ مدرسه دیگر در استان ایمن سازی شود.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال، پنج هزار تابلوی اخطار و هشدار نصب و ۷۰۰ کیلومتر خط کشی در جاده‌ها تجدید شد.

جمشیدی از شناسایی ۴۹ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان هم خبر داد و گفت: رفع ۲۷ مورد از این نقاط مصوب شده و ۱۰ طرح در این راستا در حال اجراست.

وی، ایمن سازی و بهسازی سه راهی گهرو به شلمزار، محور پل زمانخان تا سد زاینده رود، محور روستای امام قیس به سمیرم، محور لردگان به مالخلیفه، اصلاح قوسی بعد از روستای چلوان، ورودی ناغان، محور ناغان به دوپلان به کارون چهار، پل سورشجان و ورودی منج لردگان را از جمله این طرح ها بیان کرد.

انتهای پیام/خ

شناسایی ۴۹ نقطه حادثه خیز در جاده‌های چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار