اصلاح هندسی ۲۴ نقطه از معابر و تقاطع‌های شهر مشهد

معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد گفت: اصلاح هندسی ۲۴ نقطه از معابر و تقاطع‌های شهر برای داشتن ترافیکی روان در نوروز ۹۸، تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  خلیل‌الله کاظمی معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد در حاشیه پاسخگویی مستقیم به تماس‌های شهروندان در مرکز ۱۳۷، گفت: دو نوع پروژه برای سال آینده در این حوزه تعریف کرده‌ایم که یکی آن دسته پروژه‌هایی است که در آلبوم بودجه گنجانده شده و به آن ورود خواهیم داشت.

وی افزود: عملیات اجرایی این دسته پروژه‌ها مانند تقاطع غیرهمسطح نمایشگاه بین‌المللی تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده آغاز می‌شودهمچنین اجرای تقاطع غیرهمسطح در خروجی از چراغچی ۱۳ در حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان سپاد را در برنامه داریم.

معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد با بیان اینکه اتصال میدان انقلاب به بولوار نماز انجام خواهد شد گفت: مطالعات مربوط به یوترن بولوار کلانتری به بولوار شهید ناصری نیز در حال انجام است تا ترافیک میدان جمهوری و میدان آزادی با انجام این پروژه، کاهش یابد.

وی افزود: فعالیت‌های دیگری نیز از یکی دو هفته گذشته آغاز شده است و در کوتاه مدت نیز می‌توانیم با انجام پروژه‌هایی، مشکلاتی را از شهروندان و زائران، بکاهیم. همچنین محدوده سه راه خیام در بولوار ملک‌آباد همیشه دارای بار ترافیکی سنگینی بوده که اصلاح هندسی این تقاطع نیز آغاز شده است.

انتهی پیام//ح. ص.


اعلام مهمترین اولویت‌های سال ۹۸ معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد

برچسب ها: شهرداری ، حمل نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.