رفتار وحشیانه پلیس مترو با زن باردار! +فیلم

رفتار وحشیانه پلیس متروی استکهلم سوئد با یک زن باردار در داخل یکی از واگن‌های مترو سوژه رسانه‌ها شد.

رفتار وحشیانه پلیس مترو با زن باردار! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده، رفتار وحشیانه پلیس متروی استکهلم را با یک زن باردار به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود مأموران پلیس، این زن را در مقابل چشم مسافران مترو و به ویژه دخترش که در حال گریه کردن است، به شکلی وحشیانه‌ای از داخل یکی از واگن‌های قطار بیرون می‌کشند.

در حالی که این زن فریاد می‌کشد و دختر ۵ ساله او در حال گریه کردن است، ماموران اهمیتی به باردار بودن زن نمی‌دهند و او را مانند یک مجرم روی زمین می‌کشند و از قطار بیرون می‌اندازند.  علت رفتار وحشیانه ماموران با این زن این بود که او بدون بلیط سوار مترو شده بود.

در لحظه وقوع این حادثه سایر مسافران که دچار وحشت شده بودند، از نزدیک شاهد این صحنه وحشتناک بودند. این ویدئو توسط یکی از مسافران و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است. گفته می‌شود این زن ماه هشتم بارداری خود را سپری می‌کرد که این حادثه وحشتناک را تجربه کرد. پس از این حادثه این زن بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

پس از انتشار گسترده این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی و فشار افکار عمومی پلیس استکهلم، پایتخت سوئد تحقیقات خود را در این باره آغاز کرده است. گفته می‌شود مامور خاطی پلیس موقتاً از خدمت تعلیق شده است.

سخنگوی پلیس استکهلم درباره این حادثه گفت: «متاسفانه قضاوت در مورد چنین موقعیت‌هایی بسیار دشوار است. چنین موقعیت‌هایی استرس‌زا است. این موقعیت به درستی توسط ماموران پلیس مدیریت نشد.»

گفتنی است؛ وقوع این حادثه و رفتار خشن ماموران پلیس استکهلم با یک زن باردار در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز رفتار وحشتناک چند مامور پلیس آمریکا با یک شهروند این کشور خبرساز شده بود. یکی از ماموران پلیس در حالی که این شهروند مرد نوزاد خود را در آغوش داشت، در مقابل خانواده او اقدام به کشیدن اسلحه به سمت این مرد کرده بود.

انتهای پیام/

تعلیق مامور پلیس پس از رفتاری با زن باردار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۸:۵۶ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا و ملتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
رفتار وحشیانه؟؟؟!!!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
خب حالا ببینیم سلبریتیها چقدر واکنش نشون میدن؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
چون بارداره می تونه قاتون رو نقض کنه!!!!!!!! اونجا قانون اولویت اول است و گر نه سنگ روی سنگ بند نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
بخاطر یه بلیت نباید جون یه نفر و نوزادش بخطر بیفته
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۱۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
تو چه میدونی به خاطر بلیط بوده . شاید یه خلافی چیزی دیگه ‌بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
تبلیغاتی که اینها به خاطر حقوق بشر تو رسانه ها انجام میدن ، کلی تفاوت داره با حقیقت .
آخرین اخبار