افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در قائمشهر

نمایشگاه دستاورد‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری دستگاه‌های اجرایی در شهرستان قائم شهر افتتاح شد.

آیت الله علی معلمی امام جمعه شهرستان قائمشهر در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به اینکه افتخار به گذشته و امید به آینده روحیه‌ نشاط را در جامعه تزریق می‌کند، گفت: به نمایش گذاشتن دستاورد‌های چهل ساله انقلاب تمام تلاش معاندان نظام را در این مدت نقش بر آب کرد و نشان داد که دشمن هیچگاه نمی‌تواند موج ناامیدی را در مردم ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد نظام را ناکارآمد جلوه دهد، افزود: امیدواریم خدمات برای ملت قهرمان ایران روز به روز درخشان‌تر و این کشور به سوی مسیری که شهدا جانشان را فدا کردند، انجام شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایثار و رشادت‌های مردم ایران، در تحقق این دستاورد‌ها نقش مهمی داشته و این نمایشگاه با وجود محدودیت ها، همگرایی سازمان ها، ادارات و نهاد‌ها را در خدمت رسانی به مردم نشان می‌دهد.

امام جمعه شهرستان قائمشهر به حضور پر رنگ بانوان کنار مردان در عرصه انقلاب اشاره کرد و گفت: شهادت شهیده معصومه مروتی قبل از پیروزی انقلاب سند حضور زنان غیرتمند این شهرستان برای ایجاد چنین تحول بزرگ بود.

محمدی فرماندار شهرستان قائمشهر هم با بیان اینکه نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در بخش‌های نظامی، فرهنگ و هنر، گردشگری، زیرساخت ها، بهداشت و کشاورزی است، گفت: در این نمایشگاه بیمارستان‌های ولیعصر و رازی، ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش، آبفای شهری و روستایی، کمیته امداد و بهزیستی، شهرداری، میراث فرهنگی و گردشگری، منابع طبیعی، هلال احمر، فنی و حرفه ای، بنیاد مسکن، راهداری و دیگر نهادها، دستاورد‌های خود را به معرض دید عموم قرار داده اند.

رییس ستاد بزرگداشت انقلاب اسلامی ارائه خدمات نظام و دولت را از اهداف این نمایشگاه دانست و افزود: در نمایشگاه عطر انقلاب فاطمی مدیران شهرستان دستاورد‌ها و خدمات خود را برای عموم مردم و جوانان به نمایش گذاشتند و در میز‌های ارائه خدمت، به مشکلات مردم پاسخ می‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام در این مدت از هیچ تلاشی برای ضعیف جلوه دادن نظام و دستاورد‌های آن کوتاهی نکرده اند، گفت: تولید و فناوری در بخش‌های مختلف و قرار گرفتن ایران در بین کشور‌های برتر جهان، نشان از شکست این توطئه‌ها دارد.

فرماندار قائمشهر به برپایی نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های شهرستان قائمشهر در قالب ۳۰ غرفه اشاره کرد و گفت: عملکرد و خدمات ادارات و نهاد‌ها از ۱۳ لغایت ۱۹ بهمن صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعد ازظهر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید عموم مردم در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان قائمشهر دایر خواهد بود.

همزمان با برپایی این نمایشگاه، ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری، رادیو انقلاب و ارائه خدمات رایگان توسط برخی غرفه‌ها به مردم پس از نماز مغرب و عشاء با همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله برنامه‌های نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان قائمشهر است.

انتهای پیام/ م

نمایش گوشه‌ای از دستاورد‌های انقلاب در قائمشهر

برچسب ها: دفاع مقدس ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار