افتتاح ۱۰ کارگاه رایانه‌ای هنرستان‌ها در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از افتتاح ۱۰ کارگاه رایانه‌ای هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل که در آیین افتتاح کارگاه رایانه هنرستان فنی و حرفه‌ای شیخ بهایی حضور پیدا کرده بود، افزود: ۱۰ کارگاه رایانه‌ای هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در مناطق و نواحی استان با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس افتتاح می‌شوند.

وی با اشاره به حمایت وزارت آموزش و پرورش از توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش بر اساس سند تحول بنیادین، اظهار داشت: نظام تعلیم و تربیت بر آن است هر دانش آموز با توجه به ظرفیت روحی و جسمی خود یک مهارت بیاموزد و با اعتماد به نفس بیشتری وارد جامعه و بازار کار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر طرح ملی ایران مهارت خاطر نشان ساخت: بحث مهارت شغلی، حرفه‌ای و اجتماعی یکی از راهبرد‌ها و استراتژی‌های اساسی در آموزش و پرورش می‌باشد.

محمدی ادیب، معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل نیز در این مراسم از پایان ۳۰ پروژه آموزشی و پرورشی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در راستای توسعه و تجهیز هنرستان‌های استان، اقلامی با اعتبار ۲ میلیارد تومان خریداری و در اختیار این مدارس قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

افتتاح ۳۰ پروژه آموزش و پرورش در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.