تمامی راههای روستایی برف گیر مازندران باز است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از باز بودن تمامی راه‌های روستایی و جاده کوهستانی استان خبر داد.

تمامی راههای روستایی برف گیر مازندران باز است

علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با آغاز بارش باران و برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی نیرو‌های امدادی هلال احمر، راهداری، اورژانس، مدیریت بحران، کشاورزی و پلیس راه در آماده کامل قرار داشتند.

وی افزود: بارش برف در ارتفاعات کوهستانی مازندران سبب شد صبح امروز همه مدارس سه مقطع تحصیلی منطقه بلده در نور، منطقه چهاردانگه و بخش بنافت منطقه دودانگه ساری تعطیل شد.

احمدی گفت: همه مدارس ابتدایی منطقه کجور امروز تعطیل شد و دبیرستان‌های این منطقه با یک ساعت تاخیر، فعالیت خود را آغاز کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران افزود: شهرستان کلاردشت مدارس سه مقطع تحصیلی، با یک ساعت تاخیر آغاز به کار کردند.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش برف در بالادست مناطق کوهستانی گزارش شده است، گفت: خوشبختانه در این مناطق باغ مرکبات و سیاه ریشه نداشتیم به بخش کشاورزی خسارتی وارد نشد.

احمدی با بیان اینکه بارش برف و باران به صورت متناوب در استان شروع به باریدن کرده است در نتیجه شاهد آبگرفتگی معابر درون شهری و انسداد در جاده نبوده ایم، افزود: راهداران مسیر‌های برف گیر استان در جاده‌های چالوس، سوادکوه، کیاسر و هراز مستقر و مشغول نمک پاشی و پاکسازی جاده از برف هستند.

انتهای پیام/آ

جاده‌های استان باز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار