رندر اولیه رنو کلیو RS منتشر شد +تصاویر

رنو کلیو RS به عنوان قوی‌ترین نسخه تولید انبوه از این خودرو قرار است به زودی معرفی شود.

رندر اولیه رنو کلیو RS منتشر شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته شرکت رنو از نسل پنجم رنو کلیو در حالی رونمایی کرد که شامل پلتفرم کاملا جدید و طراحی داخلی و بیرونی متفاوت از نسل قبل بود. این خودرو در ابتدای کار با شمار زیادی از پیشرانه‌های دیزلی و بنزینی قابل سفارش عرضه شده است، اما بسیاری از طرفداران هاچبک‌های اسپرت در انتظار نسخه RS هستند.

علامت RS که بر روی نسخه‌های تقویت شده محصولات رنو قرار می‌گیرد در مدل مگان طرفداران بسیار و فروش خوبی را تجربه کرد. حال رنو کلیو به عنوان برادر کوچک‌تر مگان در نسخه RS می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای قشر کم در‌آمد‌تر باشد. با توجه به نزدیکی طراحی رنو کلیو به مگان، پیش‌بینی تغییرات آن در نسخه RS آنچنان سخت نیست. از این رو برخی طراحان با ارائه طرح‎ها و رندر‌های احتمالی از این خودرو، بحث‌های داغی را در فضای مجازی به راه انداخته‌اند. از جمله بهترین طرح‌های منتشر شده می‌توان به نمونه متعلق به گروه طراحی Xtomi اشاره کرد. در این تصویر کامپیوتری، رنو کلیو با ظاهری اسپرت‌تر به همراه کیت بدنه حجیم، جلوپنجره جدید و چراغ‌های منحصر‌به‌فرد داخل سپر همچون رنو مگان RS ظاهر شده است. همچنین رینگ‌های خودرو نیز یک نمونه اسپرت و عظیم با پره‌های Y شکل هستند.

در سوی دیگر طراح رندر‌های خودرویی، "کلبر سیلوا" نیز یک طرح از این خودرو ارائه کرده که شامل کاهش پنل‌ها و قسمت‌های سیاه‌رنگ در بدنه شده و در بخش پشتی با اضافه شدن حفره‌های خروجی هوا در دو گوشه سپر و دیفیوزر گرافیکی خاص، شباهت زیادی به نمای عقبی مگان RS پیدا کرده است.

با وجود اینکه هنوز زمان عرضه نسخه RS از رنو کلیو مشخص نیست، اما شایعاتی درباره استفاده از موتور مشابه با رنو مگان RS منتشر شده است. در صورت حقیقت داشتن این موضوع این خودرو از یک پیشرانه ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر توربو بهره می‌برد که توان تولید ۳۰۰ اسب‌بخار نیرو را خواهد داشت. البته با توجه به وزن کمتر کلیو نسبت به مگان ممکن است این پیشرانه با توان پایین‌تری عرضه شود.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Renault Clio RS را مشاهده می‌کنید:

رندر اولیه رنو کلیو RS منتشر شد +تصاویر

رندر اولیه رنو کلیو RS منتشر شد +تصاویر

رندر اولیه رنو کلیو RS منتشر شد +تصاویر


بیشتر بخوانید: موانع برای اتومبیل نیسان جوک معنا ندارند! +تصاویر


انتهای پیام/

تصاویر اولیه کامپیوتری از رنو کلیو RS

برچسب ها: فناوری ، رنو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
99 درصد ارزش ماشین به موتورشه که بادوام و کم مصرف باشه نه قیافه
آخرین اخبار