افتتاح سالن بدنسازی ویژه جانبازان در خراسان شمالی

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران خراسان شمالی از افتتاح سالن بدنسازی ویژه جانبازان در مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار بجنورد خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسینی مدیرکل بنیاد شهید خراسان شمالی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت افتتاح سالن بدنسازی ویژه جانبازان دراستان گفت: مرکز توانبخشی ویژه جانبازان و ایثارگران،با فضای افزون بر ۱۵۰ متر مربع و با هزینه افزون بر ۳ میلیارد تومان برای جامعه هدف در استان افتتاح شد.

وی افزود: مجتمع ایثار خراسان شمالی، یکی از بزرگترین مجتمع‌های ایثار در کشور است که در سال ۹۵ با نرخ قبلی (تورم اخیر) افزون بر ۲۵ میلیارد تومان هزینه و در ۱۶ هزار متر مربع فضای فرهنگی، ورزشی و توانبخشی راه اندازی شده است.

حسینی گفت: هم اکنون ۸ هزار متر مربع شامل استخر، سالن آمفی تئاتر و سالن بدنسازی قابل بهره برداری است.

مدیر کل بنیاد شهید استان بیان کرد: جامعه هدف ما در وهله نخست، جانبازان و خانواده شهدا هستند و بعد از آن موسسه را برون سپاری کردیم و بخش خصوصی نیز از این موسسه استفاده می‌کند.

داوود محمدی مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار خراسان شمالی در این جلسه گفت:۱۶ دستگاه توانبخشی در سالن بدنسازی ویژه جانبازان و ایثارگران به کار گرفته شده است.

وی افزود: روزانه ۳۵۰ نفر از آقایان و حدود ۷۰ نفر از خانم‌ها از استخر ایثار استفاده می‌کنند.

محمدی در رابطه با هزینه استفاده از این موسسه اظهار کرد: برای خانواده شهدا و جانبازان هزینه استفاده از این موسسه رایگان است و در ساعت‌های دیگر در اختیار بخش خصوصی است.


انتهای پیام / ب/ت

بهره برداری از سالن بدنسازی ویژه جانبازان در مجتمع ایثار خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.