در نشست همایش ملی تجهیزات پزشکی مطرح شد؛

تولید ۲۴ محصول تجهیزات پزشکی برای نخستین بار در کشور/ مسئولان فنی تجهیزات پزشکی از سال ۹۸ رتبه بندی می‌شوند

مختاری گفت: ۲۴ محصول تجهیزات پزشکی که برای نخستین بار در ایران تولید شده‌اند که انحصار آن‌ها در اختیار دو یا سه کشور بوده است.

تولید ۲۴ محصول تجهیزات پزشکی برای نخستین بار در ایران / رتبه‌بندی مسئولان فنی تجهیزات پزشکی از سال ۹۸به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مختاری رئیس اداره تولید تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در نشست همایش ملی تجهیزات پزشکی و گرامیداشت روز خدمات پس از فروش و نگهداشت تجهیزات پزشکی که در اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رونمایی از محصول و تقدیر از شرکت‌‌های برتر تجهیزات پزشکی در همایش ملی تجهیزات پزشکی، گفت: در همایش ملی تجهیزات پزشکی سه تولید کننده تجهیزات پزشکی تقدیر می‌شوند.

وی ادامه داد: شرکت‌های برتر به عنوان اولین تولید کننده محصول در ایران شناسایی شدند و محصول آنها پروانه ساخت را برای تولید دریافت کرده و ایمنی آن محرز شده است.

رئیس اداره تولید تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: ۲۴ محصول تجهیزات پزشکی برای اولین بار در ایران تولید شده است و این محصولات پیش از این انحصار دو یا سه کشور در جهان را داشته‌اند.

معرفی ۱۳ شرکت برتر در همایش تجهیزات پزشکی

در ادامه تربتی رئیس اداره مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و دبیر همایش ملی تجهیزات پزشکی با بیان اینکه همایش ملی تجهیزات پزشکی در سالروز سقوط هواپیمای یاسوج و روز خدمات پس از فروش و نگهداشت تجهیزات پزشکی برگزار می‌شود، گفت: سال گذشته شماری از مهندسان تجهیزات پزشکی که برای خدمات پس از فروش و نگهداشت تجهیزات پزشکی مراکز درمانی به یاسوج سفر می‌کردند در سانحه سقوط هواپیمای یاسوج جان خود را از دست دادند و ما این روز را روز گرامیداشت خدمات پس از فروش و نگهداشت تجهیزات پزشکی نام‌گذاری کردیم.

وی افزود: ما این همایش را با شبکه کارآفرینی برگزار می‌کنیم و محتوای کارگاه‌ها را به نحوی ترتیب داده‌ایم تا کارآفرینی در حوزه تجهیزات پزشکی را توسعه دهیم.

تربتی با بیان اینکه در سال ۹۸ رتبه بندی مسئولان تجهیزات پزشکی انجام می‌شود، گفت: مسئولان فنی تجهیزات پزشکی باید رتبه مورد نظر را مطابق با کلاس خطر تجهیزات تولیدی تجهیزات پزشکی داشته باشند و از سال آینده رتبه‌بندی مسئولان تجهیزات پزشکی اجرایی می‌شود.

دبیر همایش ملی تجهیزات پزشکی گفت: ما در این همایش از ۴ شرکت صادر کننده، ۶ شرکت در خدمات پس از فروش، ۳ شرکت در حوزه تولید تقدیر می‌کنیم و آنها به عنوان شرکت‌های برتر تجهیزات پزشکی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار