لحظه وحشتناک فرو ریختن ساختمان ۸ طبقه در ترکیه +فیلم

عدم رعایت اصول ساخت و ساز موجب فرو ریختن یک ساختمان ۸ طبقه در ترکیه شد.

لحظه وحشتناک فروریختن ساختمان ۸ طبقه در ترکیه + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فرو ریختن یک ساختمان ۸ طبقه در ترکیه در اثر عدم رعایت اصول ساخت‌وساز خبرساز شد. این حادثه روز چهارشنبه و در منطقه مال تپه، ناحیه آسیایی شهر استانبول ترکیه رخ داد.

بنا بر گزارش کانال تلویزیونی NTV ترکیه در اثر فرو ریختن این ساختمان دست کم یک نفر جانش را از دست داد و چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند. زخمی‌های حادثه بلافاصله توسط اورژانس پزشکی به بیمارستانی در استانبول منتقل شدند.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده و در توئیتر منتشر شده است، لحظه وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که تعداد زیادی از عابران پیاده در نزدیک ساختمان حضور دارند، ناگهان این ساختمان شروع به ریزش کرده و توده‌ای از گردوغبار به آسمان بلند می‌شود. این ویدئو، مردم وحشت‌زده را که تلاش می‌کنند از قرار گرفتن در زیر آوار جان سالم ببرند، نشان می‌دهد.

بنا بر گفته «علی یرلیکایا»، فرماندار شهر استانبول ۴۳ نفر در این ساختمان که دارای ۱۴ واحد آپارتمان بود، زندگی می‌کردند. او همچنین خاطرنشان کرد که سه طبقه فوقانی این ساختمان به صورت غیرقانونی ساخته شده بود و دارای مجوز ساخت نبود.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس استانبول در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

ساخت و ساز غیراصولی ساختمان حادثه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.