سردار کوثری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن امسال اهمیت زیادی دارد/ در نیاز‌های دفاعی خودکفا شدیم

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: حضور مردم در راهپیمایی امسال بسیار مهم بوده و آنها با هوشمندی، اجتماع بی‌نظیری ایجاد می‌کنند.

حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال بسیار مهم است / نیاز‌های دفاعی را خودمان می‌سازیمسردار سرتیپ پاسدار محمداسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران و فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهمیت لزوم حضور مردم در راهپیمایی چهل سالگی انقلاب، گفت: حضور مردم در راهپیمایی امسال بسیار اهمیت زیادی دارد؛ آنها با آگاهی و هوشمندی خود اجتماع بی‌نظیری را ایجاد می‌کنند.
 
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان در حال طراحی توطئه‌های خود برای وارد آوردن فشار بیشتر به ملت هستند، اما حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث ناکام‌ماندن این توطئه‌ها خواهد شد.
 
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران با اشاره به اینکه نسبت به ابتدای انقلاب پیشرفت‌های زیادی در عرصه دفاعی داشتیم، تصریح کرد: هنگامی  که آمریکا در سال ۵۹ به ایران حمله کرد و شکست خورد، کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا ایران را تحریم اقتصادی کرد و ما از همان زمان برای رسیدن به خودکفایی تلاش کرده‌ایم.
 
وی ادامه داد: حضرت امام هم همان موقع گفتند ما می‌توانیم به همین دلیل از زمان دفاع مقدس ساخت و تامین تجهیزات و نیازمندی‌های دفاعی کشور را آغاز کردیم و خوشبختانه این تلاش‌ها نتیجه خوبی هم داشته است به نحوی که در ساخت انواع سلاح‌های انفرادی، جمعی، سبک، نیمه سنگین و سنگین و انواع موشک‌ها را خودمان طراحی و ساختیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار