افتتاح واحد پرواربندی ۴۵ راسی گوساله در رامهرمز

واحد پرواربندی ۴۵ راسی گوساله در شهرستان رامهرمز با حضور مسئولان افتتاح شد.

سید مهرداد میرسالاری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامهرمز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: به مناسبت دهه فجر با حضور نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، بخشدار‌های مرکزی و رودزرد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، روسا و کارکنان ادارات دولتی و بانک‌های کشاورزی و پست بانک و اهالی روستای آبشار مراسم افتتاح یک واحد پرواربندی ۴۵ راسی گوساله متعلق به یکی از جوانان فارغ التحصیل بیکار به نام روح الله روهنده برگزار گردید.

وی افزود: طرح مذکور به صورت نمادین از میان ده‌ها طرح ایجاد شده از محل تسهیلات توسعه اشتغال روستایی (سامانه کارا) با اعتباری بالغ بر ۱۸۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

میرسالاری بیان داشت: این طرح با مشارکت پست بانک و با هدف تولید گوشت قرمز با اشتغالزایی ۲ نفر مستقیم و ۵ نفر غیر مستقیم تحت نظارت مدیریت جهادکشاورزی شهرستان رامهرمز اجرا گردید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامهرمز عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال انواع تسهیلات کم بهره در اختیار تولید کنندگان بخش کشاورزی قرار گرفت.

وی در پایان گفت: امید است با فعال شدن مجدد سامانه کارا بتوان زمینه پرداخت تسهیلات کم بهره و توسعه و گسترش چنین طرح‌هایی در شهرستان داشته فراهم گردد.

انتهای پیام/م

توسعه طرح های اشتغازا در رامهرمز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.