مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی:

فرصت‌های شغلی سنتی جوابگوی افراد تحصیلکرده نیست

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: فرصت‌های شغلی سنتی دیگر جوابگوی افراد تحصیلکرده نبوده و باید فرصت‌های شغلی جدید متناسب با تخصص و دانش جوینده کار باشد.

فرصت‌های شغلی سنتی جوابگوی افراد تحصیلکرده نیستبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد سنجری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در نشست با مدیران کاریابی‌های غیر دولتی در مشهد گفت: افراد جویای شغل نیازمند کسب مهارت هستند، زیرا با کسب این مهم می‌تواند فرصت جذب بیشتری توسط کارفرمایان داشته باشند و از سویی جایگاه‌های شغلی نیز خالی نخواهد ماند.

وی افزود: فرصت‌های شغلی سنتی دیگر جوابگوی افراد تحصیلکرده نبوده و باید فرصت‌های شغلی جدید متناسب با تخصص و دانش جوینده کار باشد و در این بین مدیر کاریابی باید به عنوان یک کارآفرین عمل کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تصریح کرد: در این میان کاریابی‌ها می‌توانند در سنجش نیاز و تحلیل بازار کار با توجه به تغییراتی که در بازار کار و سرمایه به وجود آمده کمک کننده باشند.

سنجری اظهار داشت: در شرایط کنونی که یکی از مشکلات اقتصادی خانواده‌ها بیکاری است امیدواریم با همکاری یکدیگر گره گشای این مشکلات باشیم. دولت بسته‌های متنوعی را در زمینه ایجاد اشتغال پایدار فراهم کرده و با تمام توان تلاش می‌کند تا این برنامه‌ها به خوبی اجرایی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۴۵ درصد از افراد جویای کار در استان فارغ التحصیلان دانشگاهی هستندکه این آمار نشان از نیاز قشر جوان، فعال و تحصیلکرده به فرصت‌های شغلی جدید دارد.

انتهای پیام // ف. م


۴۵درصد افراد جویای کار درخراسان رضوی فارغ التحصیلان دانشگاه هستند

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.