اهدای جایزه بهترین بازی سال به God of War در مراسم DICE

عنوان محبوب و انحصاری پلی‌استیشن ۴، God of War توانست جایزه بهترین بازی سال را در مراسم DICE کسب کند.

اهدای جایزه بهترین بازی سال به God of War در مراسم DICEبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد عنوان انحصاری پلی‌استیشن 4، God of War قصد ندارد به دریافت جایزه‌های متعدد در سال ۲۰۱۹ هم پایان دهد چراکه این عنوان محبوب توانست بار دیگر در مراسمی به عنوان بازی سال انتخاب شود.

شب گذشته مراسم DICE Awards سال ۲۰۱۹ برگزار شد. این مراسم سالانه با میزبانی آکادمی هنرها و علوم مرتبط برگزار می‌شود. در این مراسم، استودیوی بازی سازی Santa Monica و بازی God of War بار دیگر افتخارآفرینی کردند و به عنوان بزرگترین برنده امسال معرفی شدند. این عنوان محبوب تقریباً در هر زمینه‌ای که کاندیدا شده بود، جایزه‌ها را به خود اختصاص داد. این جایزه‌ها شامل بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی متن، بهترین کاراکتر بود. از همه مهم‌تر این بود که God of War بزرگترین جایزه شب گذشته یعنی بهترین بازی سال را هم از آن خود کرد. این عنوان از بین عناوینی مانند Into the Breach، Marvel's Spider-Man، Return of the Obra Dinn و Red Dead Redemption 2 انتخاب شد.

بدین ترتیب، جایزه جشنواره DICE به ویترین افتخارات God of War اضافه شد. دسامبر سال گذشته این عنوان توانست بالاترین جایزه یعنی بهترین بازی سال را در مراسم Game Awards به خود اختصاص دهد. God of War پیش از این هم در مراسم بازی‌های رایانه‌ای شهر نیویورک (The New York Video Game Awards) همین عنوان را کسب کرده بود. البته، جایزه مراسم DICE پایان کار برای God of War نیست زیرا این عنوان محبوب برای مراسم GDC که قرار است ماه بعد معرفی شود، نامزد دریافت بهترین بازی سال است.

این عنوان آنقدر محبوب است که آمار نشان می‌دهد همه افرادی که صاحب کنسول PS4 هستند، آن را تجربه کرده‌اند. این عنوان تبدیل به محبوب‌ترین بازی انحصاری پلی‌استیشن ۴ و این نسل شده و بی‌شک گیمرها منتظر ادامه این بازی هستند.

گفتنی است، عنوان God of War داستان شخصیت کریتوس (خدای جنگ) است که پس از مرگ همسرش، به همراه پسرش به یک سفر طولانی می‌رود تا خاکستر همسرش را در بلندترین نقطه سرزمینش رها کند. این عنوان به صورت انحصاری برای PS4 ساخته شد.


بیشتر بخوانید: سونی و سیگیت هارد اکسترنال مخصوص پلی استیشن تولید می‌کنند


انتهای پیام/

God of War برترین بازی سال در مراسم DICE

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
شخصیت این بازی بحث برانگیزه
این یک بازی فراماسونی هستش
آخرین اخبار