نگاه ویژه سازمان منطقه آزاد اروند به حوزه فرهنگ و هنر

معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد اروندگفت: سال آینده اجرای برنامه فرهنگی هنری بیشتر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،قدرت الله طمیمیان معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر گفت: در تلاش هستیم و رویکرد سازمان منطقه آزاد اروند این است  که به حوزه فرهنگ و هنر نگاه ویژه‌ای داشته باشد و در سال ۹۸ بتوانیم رویدادهای بیشتری را برگزار کنیم.

وی بابیان اینکه جشنواره موسیقی فجر نیز جز برنامه‌هایی است که خواهان برگزاری مجدد آن در سال آینده هستند به برگزاری این جشنواره برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و افزود: مایه خوشحالی است که این امکان فراهم شد برای اولین بار در منطقه آزاد اروند جشنواره موسیقی فجر  با موفقیت برگزار شود.

معاون فرهنگی منطقه آزاد اروند استقبال خوب شهروندان منطقه آزاد اروند از این جشنواره را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: مردم شهرستان‌های آبادان و خرمشهر استقبال خوبی از جشنواره موسیقی فجر داشتند و در برخی مواقع ظرفیت سالن‌ها تکمیل می‌شد و گاهی نیز به دلیل اینکه سالن‌ها تکمیل می‌شد نمی‌توانستیم پذیرای  برخی از علاقه‌مندان در سالن‌ها باشیم .

طمیمیان افزود: در پی برگزاری این رویداد فرهنگی گروه‌های هنری  خوبی در منطقه  حضور پیداکرده و هنر خود را اجرا کردند و امیدواریم که رویدادهای دیگری را در حوزه فرهنگ و هنر در منطقه آزاد اروند برگزار شود.

انتهای پیام/ د

نگاه ویژه به حوزه فرهنگ و هنر

برچسب ها: جشنواره ، موسیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.