معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه:

مقابله با ظالم و یاری مظلوم، تفکر حاکم بر انقلاب اسلامی است

سردار قریشی گفت: تفکر حاکم بر انقلاب اسلامی دشمنی با ظالم و دفاع از مظلوم را وظیفه خود می داند.

مقابله با ظالم و یاری مظلوم؛ تفکر حاکم بر انقلاب اسلامی استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید قاسم قریشی معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه در آئین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه که با حضور سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، فرماندهان، مدیران و کارکنان این نیرو برگزار شد، اظهار کرد: تفکر حاکم بر انقلاب اسلامی دشمنی با ظالم و دفاع از مظلوم را وظیفه خود می‌داند.

معاون هماهنگ کننده نماینده، ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: هدف دشمنان کاستن و شکستن ارزش این مقاومت است که انشاء الله نخواهند توانست و مردم به آن‌ها اجازه چنین کاری را نخواهند داد.

وی با اشاره به دلایل دشمنی ملت ایران و آمریکا اظهار کرد: اولین دلیل دشمنی هویت و ماهیت دو تفکر است. ماهیت آمریکا به فرموده حضرت آیت الله جوادی آملی در خیانت و قتل و غارت آمیخته شده است؛ و در مقابل این تفکر، تفکر حاکم بر انقلاب اسلامی که در ایران حاکم است تفکر علوی و عاشورایی است که علاوه بر اینکه خودش تن به ذلت نمی‌دهد، دشمنی با ظالم و دفاع از مظلوم را وظیفه خود می‌داند و احساس مسئولیت می‌کند و حداقل خودش زیر سلطه نرود.

سردار قریشی با بیان اینکه دومین عامل دشمنی غرب به سرکردگی آمریکا گفتمان پیروز شده انقلاب اسلامی در مقابل گفتمان شرق و غرب است، افزود: انقلاب اسلامی که شعار نه شرقی و نه غربی را مطرح کرد گفتمان خودش را مسلط کرد و توانست پیروزی‌های ارزشمندی را بدست بیاورد.
 
اضافه کرد: انقلاب اسلامی توانست شعار نه شرقی و نه غربی را به نتیجه برساند و تفکر جدیدی را پایه ریزی کند که تا قبل از آن سابقه نداشته است و دو قدرت و تفکر حاکم بر دنیا را کنار گذاشت و تفکر جدیدی را پایه ریزی کرد و این کار همراه با استقامت و مقاومت بود و برجسته‌تر از آن همراه با پیروزی و دستاورد‌های فراوان بود.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد:دشمنان هم که به دنبال نابودی این نوع تفکر بودند دیدند نه تنها انقلاب اسلامی مغلوب نشد بلکه توانست این تفکر را تکثیر نموده و اراده خود را بر دشمن تحمیل و آن را برای دیگران تبدیل به یک الگو کند که در واقع سومین عامل دشمنی همین الهام بخشی انقلاب اسلامی است.

سردار قریشی با بیان گوشه‌ای از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، فن آوری، پزشکی، کشاورزی، نظامی و ... به نتیجه تلاش بی وقفه و اقدام انقلابی در این حوزه‌ها نام برد و گفت: مجموعه قرب سپاه هر نوع پالایشگاهی را می‌سازد و این امر زمانی محقق شد که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و مردم پشت سر، ولی فقیه زمان خود ایستادند و به منویات ایشان عمل نمودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار