ازدواج ۱۲۰۰ زوج کرمانی در آستانه کنگره شهدا

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: همزمان با برگزاری کنگره شهدا استان کرمان جشن ازدواج ۱۲۰۰ زوج کرمانی نیز برگزار می‌شود.

ازدواج ۱۲۰۰ زوج کرمانی در آستانه کنگره شهدابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان در گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس که در راستای برگزاری کنگره شهدا استان برگزار شد، گفت: کنگره شهدا استان کرمان در هفته پیش رو با برگزاری گردهمایی های مختلف برگزار می شود.

وی  افزود: در این هفته از جمله برنامه‌هایی که در پیش داریم  به مناسبت ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) مراسم عقد ۱۲۰۰ زوج در کرمان و شهرستان‌ها برای فرهنگ سازی ازدواج آسان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین کاشت ۶۵۰۰ نهال به نام هر یک از شهدای استان کرمان در مناطق مختلف انجام می شود.

سردار ابوحمزه بیان داشت: بعد از اتمام کنگره بحث برنامه ریزی سه ساله  برای ادامه برگزاری کنگره را خواهیم داشت.

سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نقش رزمندگان ایثارگران و آزادگان را بسیار اثرگذار دانست وگفت:  مردم قدرشناس کرمان شما را به عنوان الگو و نمونه و اسوه قبول دارند.
وی در این گردهمایی با گرامی داشت سالروز عملیات خیبر در سال ۶۲ اظهار داشت : این عملیات غرور آفرین که در وسعت هزار و ۱۸۰ کیلومتر مربع از میهن اسلامی از منطقه هور و جزایر و طلاییه انجام ومنجر به آزادسازی این مناطق شد و شهدای گرانقدری، چون شهید همت( فرمانده لشکر)شهید زجاجی (معاون اول لشکر)، شهید حمید باکری( قائم مقام لشکر ۳۱ عاشورا )و شهید یاغچیان (معاون دوم لشکر )از شهدای این عملیات هستند.
سردار ابوحمزه افزود: این بستر و زمینه در رده‌های مختلف وجود دارد که از ظرفیت شما رزمندگان در عرصه‌های اجتماعی، بصیرت افزایی، امنیتی استفاده شود تا هر چه بیشتر نسل سوم و چهارم از افکار و اندیشه شما بهره کافی ببرند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: گردان‌های امام حسین و امام علی علیه السلام و بیت المقدس آماده استفاده از توان شما است و نیز از توان روایتگری شما باید استفاده شود زیرا سالانه تعداد زیادی جوان در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می‌کنیم و بیان شما بر قلوب جوانان و نوجوانان اثرگذار است.
وی با بیان اینکه کنگره ۶۵۰۰ شهید استان بعد از ۲۰ سال برای دومین بار در حال برگزاری است تصریح کرد:هدف کنگره توجه به قشر محروم و مستضعف و الگوسازی برای دستگاه‌های اجرایی و بلافاصله بعد اجلاسیه از ۹ اسفند برنامه سه ساله استمرار فعالیت‌های کنگره راخواهیم داشت تا مردم از ۶۵۰۰ شهید در همه ابعاد الگوگیری لازم را داشته باشند.

سردار ابوحمزه ابراز کرد: حدود ۵۰۰ وام برای اشتغال محرومان، ازدواج آسان برای  ۱۲۰۰ زوج که حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر در مرکز استان و بقیه در شهرستان‌ها و تامین جهیزیه، آزادی ۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد، تامین نیاز‌های ۲ هزار دانش آموز نیازمند بخشی از فعالیت‌های ستاد کنگره در رویکرد حمایتی خدماتی هستند.

انتهای پیام/ح

ازدواج ۱۲۰۰ زوج کرمانی در کنگره شهدا استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار