رویت یوفوی سیاه رنگ عجیب در آسمان انگلیس! +فیلم

رویت یک یوفوی سیاه رنگ در آسمان انگلیس در هنگام ایجاد یک تونل عجیب در میان ابرها خبرساز شد.

رویت یوفوی سیاه رنگ عجیب در آسمان انگلیس! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، پرواز یک یوفوی سیاه‌رنگ را در آسمان کشور انگلیس به تصویر می‌کشد. این ویدئو که توسط چند نوجوان مدرسه‌ای و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده، این یوفو را که با سرعتی بسیار زیاد در آسمان در حال حرکت است، نشان می‌دهد. محل تهیه دقیق این ویدئو منطقه ساکس شرقی در جنوب شرقی انگلیس بوده است.

این چند نوجوان با تلفن همراه خود سرگرم تهیه ویدئو از تونل عجیب ایجاد شده در میان ابرها بودند که ناگهان این یوفو سیاه‌رنگ مرموز از مقابل دوربین آنها عبور کرد. انتشار این ویدئو در یوتیوب با واکنش یوفوشناس مشهور«اسکات سی وارینگ» نیز همراه بود. اسکات ضمن انتشار این ویدئو مطلبی نیز به همراه آن در وبلاگ شخصی خود منتشر کرد. او در این مطلب نوشت: «این یوفوی سیاه‌رنگ دارای شکل مرموزی است و از دو زاویه به دو شکل مختلف لوزی و استوانه‌ای دیده می‌شود. به نظرم تونلی که در میان ابرها ایجاد شده در واقع توسط این یوفو ایجاد شده است. این نوع تونل برای حرکت یوفو از یک پایگاه زمینی به پایگاه دیگر ایجاد می‌شود. این تونل‌ها به یوفوها این امکان را فراهم می‌کند که از چشم انسان مخفی شده و دور بمانند. اما در این ویدئو سازنده این تونل به خوبی و در فریم قابل مشاهده است.»

گفتنی است؛ رویت این یوفو در آسمان انگلیس در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز رویت یک یوفوی عجیب در آسمان استرالیا خبرساز شده بود. در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته پلیس استرالیا در یکی از سواحل این کشور تهیه شده بود، این یوفوی عجیب را که پس از وقوع صاعقه در آسمان پدیدار شده بود، نشان می‌داد. این در حالی است که انتشار ویدئوهای بسیار از رویت یوفوها در هنگام وقوع صاعقه موجب این نظریه عجیب از سوی نظریه‌پردازان توطئه شد که برخی یوفوها انرژی خود را از صاعقه تامین می‌کنند.

انتهای پیام/

رویت یوفوی سیاه رنگ عجیب در آسمان انگلیس خبرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
من که یوفو ندیدم کو؟؟؟؟؟
Netherlands
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۵ دی ۱۳۹۸
خیلی سریع رد میشه من دیدم