زرآبادی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تشکیل کمیته‌ای برای بررسی مشکلات حوزه خودرو در مجلس/ تولید خودروسازان افزایش می‌یابد

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی مشکلات حوزه خودرو در مجلس خبر داد.

کمیته‌ای در مجلس برای بررسی مشکلات حوزه خودرو شکل می‌گیرد/ تولید خودرو افزایش می‌یابدسید حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون صنایع به منظور بررسی گرانی‌های اخیر حوزه خودرو، اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون که ظهر برگزار شد وزیر صنعت و مدیر عاملان شرکت‌های ایران خودرو و سایپا به منظور پاسخ به سوال نمایندگان در کمیسیون صنایع حضور یافتند.

وی افزود: در ابتدای جلسه وزیر صنعت و مدیران شرکت‌های خودروسازی به دغدغه‌های نمایندگان پیرامون نابسامانی‌های اخیر بازار خودرو پاسخ دادند.

زرآبادی تصریح کرد: در ادامه جلسه مباحثی در مورد افزایش تولید خودروسازی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده برای برای ثبات بخشی به بازار خودرو مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار بر این شد تا کمیته‌ای در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات حوزه خودرو شکل بگیرد.

وی گفت: همچنین طبق قول خودروسازان قرار بر این شد تا برای کاهش قیمت خودرو و تحویل به موقع محصولات پیش فروش شده، تولیدات خود را افزایش دهند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
دیگه هیچوقت پراید ۵۰ میلیونی ۲۰ میلیون نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
گرانی خودرو = بی ارزش شدن پول ملی
آخرین اخبار