احداث ۱۳ مجتمع جدید خدماتی رفاهی بین راهی در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۳ مجتمع جدید خدماتی رفاهی بین راهی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: در حال حاضر مجتمع‌های جدید خدماتی رفاهی در حال احداث استان از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی برخوردار بوده و با اتمام عملیات ساخت آن‌ها شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جهت تشویق و حمایت از سرمایه گذاران کمک ۴۰۰ میلیون تومانی بلاعوض در احداث رمپ‌های ورودی و خروجی مجتمع‌ها را انجام می‌دهد تصریح کرد: ۱۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی نیز در حال طی مراحل استعلام خود بوده که با دریافت مجوز‌های لازم عملیات احداث این مجتمع‌ها آغاز خواهد شد.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز توجه ویژه‌ای به آراستگی و مهیا بودن وسایل گرمایشی و سرمایشی مجتمع‌های خدماتی و رفاهی انجام پذیرفته تا زمینه‌های جلب رضایت مسافران و گردشگران فراهم شود.

رحمتی به ضرورت توجه به وسایل گرمایشی و سرمایشی نمازخانه‌های بین راهی تاکید کرد و افزود: در فاز دوم پایانه مرزی بیله‌سوار نیز نمازخانه‌ای به وسعت ۴۰۰ متر مربع احداث شده که در خدمت مسافران و اتباع داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۷ فروردین سال جدید خاطر نشان کرد: فرهنگسازی بین مسافران برای ادای نماز اول وقت نیازمند برخورداری از زیرساخت‌های مورد نظر و نمازخانه‌های مناسبی بوده و در این خصوص اقدامات مورد نیاز انجام شده است.

انتهای پیام/ح

احداث مجتمع‌های جدید خدماتی رفاهی در اردبیل

برچسب ها: راهداری ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.