الماس سیاه با چه رقمی در استقلال می‌ماند؟

براساس شنیده‌ها پاتوسی بازیکن تازه وارد استقلال برای تمدید قرارداد خواهان مبلغ هنگفتی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آیاندا پاتوسی بازیکن ۲۶ ستاره تیم فوتبال استقلال که با قراردادی ۶ ماه به جمع آبی پوشان پایتخت پیوسته توانسته برای این تیم ۲ گل به ثمر برساند.

پاتوسی هم اکنون به صورت قرضی در استقلال خواهد بود و مدیران آبی پوش باید برای بستن قرارداد طولانی با این بازیکن با باشگاه کیپ تاون سیتی به توافق برسند.

شنیده ها حاکی از آن است که این بازیکن برای حضور در جمع استقلالی‌ها خواهان دریافت ۱۵ میلیارد تومان است که البته این خبر از سوی مدیران استقلال تکذیب شد.

یکی از مدیران باشگاه استقلال در این باره گفت: برای قرارداد طولانی مدت با پاتوسی و نگه داشتن او برای فصل آتی باید با باشگاه کیپ تاون سیتی به توافق برسیم و رقم ۱۵ میلیاردی که منتشر شده شایعه است و چنین رقمی را قرار نیست پرداخت کنیم.


بیشتر بخوانید:

شوک به استقلال و شفر

محرومیت جدید بازیکنان خارجی استقلال


انتهای پیام/

شرایط ادامه همکاری پاتوسی با استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
مطمئن باشید پاتوسی جان میمونه و با او قهرمان باشگاه های جهان خواهیم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
برای فصل بعد بااین بازیهای خوبی که میکنه پس با شرایط مالی تیمهای ما امکان نداره بعد این نیم فصل بتونند نگه ش دارند.بهتره زیاد خوش بین نباشند طرفداران استقلال.همه چی مثل تیام میشه سر از تیمهای عربی درمیاره باحدود 2.5میلیون دلار
Iran (Islamic Republic of)
شیشتقلال
۱۲:۰۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
توافق برای فسخ نیومایر و گرو هم شایعه بود بعدش گفتن 5 میلیارد فتح الله گفت 12 میلیارد بهشون پول بابت فسخ دادن این هم مطمین باشید ایم کبلغ شایعه است مبلغ مثلا 15میلیارد و دویست میلیون درسته .با کلمات بازی میکننو راحت دروغ میگن تا زیر فشار نباشن
آخرین اخبار