لحظات دلهره‌آور فرود یک هواپیمای ایرباس! + فیلم

وزش باد شدید و ایجاد اختلال در فرود هوایپما موجب شد تا مسافران یک فروند هواپیمای ایرباس برای لحظاتی مرگ را در مقابل چشمان خود نظاره کنند.

لحظات دلهره‌آور فرود یک هواپیمای ایرباس! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظات دلهره آور فرود یک فروند هواپیمای مسافربری انگلیس را در فرودگاهی در جبل الطارق (Gibraltar) به تصویر می‌کشد. این ویدئو که توسط یک شاهد عینی و با کمک تلفن همراه تهیه شده است نشان می‌دهد این هواپیمای شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز انگلیس در هنگام فرود در اثر وزش باد شدید دچار مشکل می‌شود.

در این ویدئو مشاهده می‌شود این هواپیمای ایرباس A320 به علت وزش باد شدید در آسمان به اطراف حرکت کرده و برای لحظاتی بال‌های آن در زاویه ۴۵ درجه قرار می‌گیرند. در ادامه خلبان هواپیما موفق به کنترل آن شده و موفق به فرود ایمن در فرودگاه می‌شود. خلبان پرواز BA492 فرودگاه هیتروی لندن را روز دوشنبه و در ساعت ۸.۳۰ به مقصد جبل الطارق ترک کرده بود.

مردی که این ویدئو را تهیه کرد و ترجیح داد هویتش مخفی بماند در این باره گفت: " خانه من در نزدیکی فرودگاه است. تا به حال هواپیماهای زیادی را هنگام فرود دیده بودم، اما هرگز چنین صحنه دلهره آوری را ندیده بودم. خوشحالم که داخل هواپیما نبودم. "

یکی از مسافران هواپیما با نام " الی هاست" در گفتگو با اسکای نویز گفت که او هنگام وقوع این حادثه در داخل هواپیما فریاد بلندی کشید و بعد شروع به دعا کردن برای خود کرد. این زن گفت: "ما در داخل هواپیما از یک سمت به سمت دیگر کج شدیم. بال‌های هواپیما نیز همین حالت را پیدا کرده بودند. اجازه بدهید این اتفاق را تجربه نزدیک به مرگ بنامم. "

بنا به گفته الی کاپیتان هواپیما، پیش از فرود به آن‌ها هشدار داده بود که ممکن است به علت وزش باد شدید هواپیما دچار مشکل شود. یک سخنگوی شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز نیز در این باره گفت: " این هواپیما بدون هیچ حادثه‌ای در فردگاه بر زمین نشست و همه مسافران در کمال سلامت هواپیما را ترک کردند. با وزش باد شدید در منطقه جبل الطارق خلبان تصمیم گرفت تا برای احتیاط هواپیما را در مالاگا بر زمین بنشاند. ایمنی مسافران و خدمه پرواز برای ما در الویت نخست قرار دارند. "

انتهای پیام/

باد شدید مسافران هواپیما را تا آستانه مرگ برد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
این یک اقدام کاملا نمایشی برای هواپیمای مسافربری انگلیس ؛هرچند که حتی افرادی برای مصاحبه هم وجود داشته باشند؛از این اقدامات در شرکتها و انگلیسی ها سوابق طولانی دارد.
ارتفاع هواپیما با سطح زمین چقدر است؟ در این منطقه هیچ ساختمانی نیست که باد پس برخورد ضعیف شود،چطور سطح دریا آرام است؟
حتی ابری که در اسمان است از نطر شکل ظاهر این موضوع تایید نمی کند که باد شدیدی در حال وزش است(ابرها در هنگام باد شدید شکل خاصی پیدا می کنند)
Iran (Islamic Republic of)
امیر خزاعلی
۱۴:۰۶ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
سلام
اگر وزش باد منجر به تغییر جهت هواپیما می باشد به نکته ای توجه نکردید
در هنگام وزش باد شدید دریا مواج می شود که اگر دریا را توجه و دقت کنید آرام آرام است
آخرین اخبار