ماجرای حضور یک داور لیگ برتری در هیئت مدیره ذوب آهن

جواد محمدی، داور لیگ برتری فوتبال ایران به عضویت هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان درامد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور یزدی‌زاده، مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن اصفهان در حکمی جوادمحمدی، داور رسمی فوتبال ایران را به عنوان عضو جدید هیئت مدیره این باشگاه انتخاب کرد تا این انتخاب حواشی زیادی داشته باشد.

مسئولان دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال، او را برای همیشه از قضاوت رسمی در فوتبال محروم کردند و این محرومیت به شکلی است که حتی اگر او در هر زمان دیگری بخواهد دوباره به دنیای داوری برگردد و از سمت جدیدش کناره‌گیری کند، دیگر این امکان برای او وجود ندارد و وی برای همیشه دیگر نمی‌تواند به طور رسمی در  فوتبال ایران قضاوت کند.

در همین باره داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: این موضوع با روح قوانین ورزشی مغایرت دارد. محمدی در باشگاه ذوب آهن منفعت دارد و با این وضعیت شائبه جانبداری او از این تیم مطرح می شود. به همین دلیل اگر همین امروز هم از سمت خود در باشگاه ذوب آهن استعفا دهد، دیگر نمی‌تواند در فوتبال ایران داوری کند.

گفتنی است، ذوب آهن با هدایت علیرضا منصوریان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل استقلال تهران با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و در جدول رده بندی  با ۱۴ امتیاز چهاردهم است.


بیشتر بخوانید:

ذوب آهن از استقلال شکایت می‌کند

آذری: استقلال امروز بهتر از ما بود/ ۳۰۰ میلیون از طلب فروش تبریزی باقی مانده است

خرمگاه: بازیکنان ما روی برد الغرافه خوابیده بودند


انتهای پیام/

یک داور عضو هیئت مدیره ذوب آهن شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار