مربی تیم ملی فوتبال ساحلی: امیدوارم وزیر یک روز را برای دیدار با ساحلی بازان اختصاص دهد

هاشم پور گفت: از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تقاضا دارم یک روز را برای بازدید از بچه‌های فوتبال ساحلی اختصاص دهند.

عباس هاشم پور مربی تیم فوتبال ساحلی در مورد آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی برای حضور  مسابقات قهرمانی آسیا که در کشور تایلند برگزار می شوند در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:  با توجه به اینکه اردوی آماده سازی کشور برزیل لغو شد ولی ما هم دست از تلاش برنداشتیم و ۳ اردوی خیلی خوب در شهرهای مختلف بوشهر، بندرعباس و تهران برگزار کردیم. هدف ما از این مسابقات کسب عنوان قهرمانی و سهمیه جام جهانی است.

هاشم پور ادامه داد: از آقای وزیر، مسعود سلطانی فر تقاضا دارم اگر ممکن هست  یک روز در اردوی تمرینی بچه های فوتبال ساحلی شرکت کنند. امیدوارم ایشان حضورپیدا کنند و حمایت های مسئولان فوتبالی بیش از پیش شود. 

پاداش های معوقه پرداخت خواهد شد

فدراسیون فوتبال در حد توان برای بحث پاداش ها به بازیکنان تلاش کرده است. قطعا پاداش های معوقه به بازیکنان داده خواهد شد زیرا شخصا شاهد پیگیری اعضای کمیته دپارتمان فوتبال ساحلی و فدراسیون فوتبال بودم.

نقش تیم ملی ب فوتبال ساحلی در استعدادیابی فوتبال ساحلی

هاشم پور درباره استعدادیابی در رشته ورزشی فوتبال ساحلی گفت: در بین بازیکنانی که در این اردوها حضور پیدا کردند، نام  ۲ بازیکن از لیست نهایی خط خواهد خورد و در نهایت طبق قانون ۱۲ بازیکن به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد. بازیکنان همگی کیفیت نزدیک به یکدیگر دارند و خط زدن آن ها از تیم  برای کادرفنی دشوار است. در تیم ب بازیکنان زیادی پرورش پیدا کردند که بعضی از آن ها علی میرشکاری، محمد معصومی، علی درویش متولی، محمد مرادی، شیرمحمدی و سعید پیرامون در نهایت به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کردند و نفرات اصلی تیم را تشکیل می دهند. با هماهنگی دپارتمان فوتبال ساحلی تمام بازی های لیگ فوتبال ساحلی شخصا از طرف بنده پیگیری می شود. همچنین استعدادها در تمامی رده های سنی توسط من جذب می شوند و سپس همه این بازیکنان به تیم ب دعوت خواهند شد. من قطعا به آینده فوتبال ساحلی خوشبین هستم. 

رقبای تیم ملی فوتبال ساحلی با انگیزه هستند

قطعا هر تیمی مقابل ایران قرار بگیرد با انگیزه مضاعف پا به مسابقه می گذارد. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ابر قدرت جهان است و هر تیمی که مقابل ما قرار میگیرد قطعا خوب کار می کنند. 

هاشم پور در انتها درباره هوادارن فوتبال ساحلی در سطح ملی گفت: توقعات از تیم ملی بالا رفته است. همه مردم از ما انتظار کسب بهترین نتیجه را دارند و من همین جا از همه مردم بابت دعاهایشان تشکر می کنم. از مسئولان شهرهایی که به ما اجازه برپایی اردو را دادند و همچنین خانم پریا شهریاری برای مهیا کردن این اردوها بسیار سپاس گزاریم. امیدواریم با قهرمانی مردم ایران را خوشحال کنیم.


بیشتر بخوانید:

اولین بهبود غیرفوتبالی در "پک"

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ساحلی

احمدزاده: هدف اصلی ما صعود به جام جهانی است/ فرصت بازی مقابل رونالدینیو را از دست دادیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.