گوشی مبتنی بر بلاک‌چین اچ‌تی‌سی رونمایی شد +فیلم

شرکت اچ‌تی‌سی گوشی مبتنی بر بلاک‌چین خود، Exodus 1 را به صورت رسمی معرفی کرد.

گوشی مبتنی بر بلاک‌چین اچ‌تی‌سی رونمایی شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های تاشونده و 5G اصلی‌ترین محصولاتی هستند که امسال در کنگره جهانی موبایل (WMC) در شهر بارسلونا رونمایی می‌شوند، اما اچ‌تی‌سی یکی از معدود شرکت‌هایی است که در این مراسم کار خودش را انجام می‌دهد و از دیگران تبعیت نمی‌کند. این شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند که در سال‌های اخیر زیاد موفق ظاهر نشده، در این نمایشگاه یک هاب هوشمند 5G را معرفی کرد و از گوشی اچ‌تی‌سی با این فناوری خبری نبود، اما ظاهرا، این شرکت فرصتی برای خود خریده تا بتواند محصول بهتری را معرفی کند.

شرکت اچ‌تی‌سی روز گذشته گوشی مبتنی بر بلاک‌چین خود، Exodus 1 را به صورت رسمی معرفی کرد. پیش از این، به نظر نمی‌رسید که اچ‌تی‌سی برای تبلیغ کردن این گوشی مبتنی بر بلاک‌چین خود، خارج از مسیر خود حرکت کرده باشد، اما پس از قبول کردن سفارشات انحصاری ساخته شده با واحد بیت‌کوین، لایت‌کوین و دیگر ارز‌های مجازی به مدت چند ماه، حالا این شرکت به مشتریان خود اجازه خواهد داد تا Exodus 1 را با پول حقیقی خریداری کنند.

اچ‌تی‌سی برای این گوشی ۶۹۹ دلار را در نظر کرفته است که قیمت بسیار مناسبی برای یک گوشی با نمایشگر ۶ اینچی است که دارای یک بدنه شفاف است که اجزای داخلی گوشی در آن مشخص است. این گوشی دارای پردازنده Snapdragon 845، حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است. در پنل پشتی Exodus 1 یک دوربین دوگانه با لنز‌های ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و دوربین سلفی آن هم دوگانه با سنسور‌های ۸ مگاپیکسلی است. یک باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه شارژدهی به این گوشی مبتنی بر بلاک‌چین اچ‌تی‌سی را بر عهده دارد. البته، نکته مهم‌تر برای مخاطبان این گوشی این است که گوشی تا چه اندازه امنیت دارد که اچ‌تی‌سی اعلام کرده است این گوشی دارای کیف پول امنیتی Zion و عملکرد Social Key Recovery است.

اچ‌تی‌سی در این گوشی قابلیت‌های ارز مجازی زیادی را فراهم کرده است و چندین اپلیکیشن مرکزی را برای این کار در نظر گرفته است و همچنین مرورگر اپرا (Opera) به صورت پیش‌فرض روی آن نصب است و به کاربران Exodus 1 این امکان را می‌دهد تا به صورت مستقیم از طریق میکروپیمنت‌ها به پس‌انداز ارز مجازی خود اضافه کنند. اچ‌تی‌سی و اپرا با همکاری هم این کار را راه‌اندازی کرده‌اند تا بتوانند کارمزد‌های خرید و فروش را کمتر کنند.

نگرش اچ‌تی‌سی با تولید گوشی Exodus 1 این است که کاربران در دوره وب ۳.۰ بتوانند دیتای خود را داشته باشند.


بیشتر بخوانید: نمایشگاه MWC 2019 | اچ‌تی‌سی هاب هوشمند 5G خود را معرفی کرد +فیلم


انتهای پیام/

گوشی مبتنی بر بلاک‌چین اچ‌تی‌سی را ببینید +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار