نمایش ۱۸۰ اثر ملی و بین المللی در مازندران

نمایشگاه اولین سالانه پوستر و تصویر سازی مازندران به همت خانه هنرمندان ساری در اداره کل ارشاد اسلامی مازندران افتتاح شد.

عبدالرضا اتحاد رییس هیئت مدیره خانه هنرمندان ساری در حاشیه نمایشگاه اولین سالانه پوستر و تصویر سازی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: توسعه هنری و ایجاد فضای همدلی وآماده سازی محیطی مناسب برای رشد استعداد‌های جوانان علاقمند از اهداف نمایشگاه اولین سالانه پوستر و تصویر سازی مازندران است.

وی افزود: این نمایشگاه با موضوع مازندران در دو بخش پوستر و تصویر سازی آثار هنرمندان را به نمایش گذاشته است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید، گفت: ۱۸۰ اثر در زمینه پوستر و تصویر سازی پس از داوری به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کرد.

رییس هیئت مدیره خانه هنرمندان ساری حضور ۳۰ اثر از کشور‌های اکوادور، امارات، آمریکا، مکزیک، لهستان، هلند و مجارستان را از نقات قوت این جشنواره دانست و افزود: آرماندو میلانی از ایتالیا از داوران مرحله نهایی این جشنواره گرافیک استان است.

وی به داوری مجدد آثار منتخب هنرمندان ملی و برخی از هنرمندان بین المللی اشاره کرد و گفت: در هر بخش پوستر و تصویر سازی ۳ اثر و در مجموع ۶ اثر به عنوان آثار منتخب معرفی و در جلسه اختتامیه این جشنواره که ۱۲ اسفند در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار و جوایزی اهدا می‌شود.

این نمایشگاه از تاریخ ۵ تا ۱۲ اسفند در سالن نمایشگاه اداره کل ارشاد اسلامی مازندران برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/ م

بهره برداری نمایشگاه اولین سالانه پوستر و تصویر سازی مازندران در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.