در آستانه عید نوروز:

اجرای طرح تشدید سلامت نوروزی در اردبیل/کشف بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در اردبیل

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طرح تشدید سلامت نوروزی در آستانه عید نوروز در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بابک نخستین، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و رئیس مرکز بهداشت استان اردبیل از اجرای برنامه تشدید نظارتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توسط بازرسان بهداشت محیط در آستانه عید نوروز و ایام پایان سال خبر داد.

وی ضمن بیان این مطلب اعلام کرد که این طرح از ۱۵ اسفند شروع و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت افزود: در برخی شهرستان‌ها از جمله مرکز استان به لحاظ حساسیت موضوع و نیز ضرورت نظارت بر مراحل خرید و تولید برخی مواد غذایی از جمله آجیل و خشکبار و شیرینی و قنادی و... این طرح از اول اسفند شروع شده و در حال اجرا می‌باشد بطوریکه در اجرای این طرح در یک هفته گذشته بیش از ۳ تن انواع مواد غذایی غیربهداشتی کشف و ضبط گردیده است.

رئیس مرکز بهداشت استان اردبیل ضمن تشکر از همکاری و پشتیبانی دادستان اردبیل به معرفی چند متخلف به دادستانی و تعزیرات در اجرای این طرح نیز اشاره کرده و با توجه به وضعیت اقتصادی بوجود آمده و احتمال سو استفاده برخی از سودجویان، از عموم مردم استان اردبیل درخواست کرد از خرید هرگونه موادغذایی مشکوک یا کم کیفیت از جمله آجیل و خشکبار مانده یا ناسالم به شدت پرهیز نموده و هرگونه موارد مشکوک را به مراکز بهداشت و یا به شماره تلفن ۱۹۰ اعلام نمایند.

انتهای پیام/ح

اجرای برنامه تشدید نظارتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی

برچسب ها: سلامت ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار