دستگیری فردی که اقدام به قتل ۳ عضو یک خانواده کرمانشاهی کرد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که چندی پیش اقدام به قتل ۳ عضو یک خانواده کرمانشاهی در روستای «کله هو» کرده بود.

کشف ۲۵ فقره سرقت در کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : اواسط آذرماه امسال فردی به درب منزل یکی از اهالی روستای کله هو مراجعه و پس از ورود به منزل، تمام اعضای این خانواده را به رگبار بست.

وی گفت : در این حادثه پدر ۴۸ ساله و دختر و پسر ۲۳ ساله خانواده به قتل رسیدند و مادر خانواده نیز از ناحیه مچ پا مجروح شد.

 امان اللهی با بیان اینکه فرد قاتل پس از ارتکاب جنایت فرار کرد، افزود: تلاش برای دستگیری این قاتل فراری ادامه داشت تا اینکه پلیس آگاهی استان پس از تلاش‌های شبانه روزی و با استفاده از کار‌های اطلاعاتی توانستند مخفیگاه وی را در یکی از شهر‌های شمالی شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی، در عملیاتی ضربتی توانستند صبح امروز (۲۲ اسفند) قاتل متواری را دستگیر کنند.

وی در پایان گفت: این فرد تا تکمیل اطلاعات و مشخص شدن انگیزه ارتکاب جنایت در اختیار پلیس آگاهی استان کرمانشاه خواهد بود .

 

 

انتهای پیام/د

فردی تمام اعضای یک خانواده را به رگبار بست

 

برچسب ها: حمل و نقل ، تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.