انتخابات اتاق بازرگانی گیلان برگزار شد

فرهاد دلق پوش به عنوان نماینده وزیر صنعت، معدن و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی گیلان انتخابات شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: یکی از پارامتر‌های ثبت نام در انتخابات مذکور دارا بودن حداقل ۳ سال سابقه عضویت معتبر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوده و این انتخابات هر چهار سال یکبار در اتاق بازرگانی جهت استفاده از تجارب و توانمندی‌های اعضای اتاق بازرگانی در کل کشور برگزار می‌گردد.
فرهاد دلق پوش افزود: اتاق بازرگانی یکی بزرگ‌ترین تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی است و هدف از تشکیل آن هم کمک به فراهم آوردن موجبات رشد و توسعه اقتصاد کشور، تبادل افکار و بیان آراء و عقاید مدیران صنعتی، معدنی، کشاورزی و بازرگانی است.
وی تصریح کرد: این تشکل مهم بخش خصوصی با توجه به وظایف متنوعی و مهمی که در بعد داخلی و خارجی برای آن تعریف شده، از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در ساختار و تصمیم سازی‌های اقتصادی کشور برخوردار است و به همین دلیل هم ورود به آن با رای فعالان بخش خصوصی، بسیار مهم است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی گیلان گفت: در اجرای مواد ۱۲ و ۱۳ و تبصره ۲ ماده ۱۵ قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور نهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی روز شنبه ۱۱ اسفند ماه سال جاری در محل اتاق‌های بازرگانی برگزار شد و در این دوره در استان گیلان ۸۵۰ نفر دارای کارت عضویت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان هستند که ۶۷۶ نفر واجد شرایط حضور در انتخابات هستند و ۲۹ نفر نیز بعنوان کاندیدای شرکت در انتخابات بوده که از بین آن‌ها ۱۵ نفر برای یک دوره چهارساله بعنوان اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان انتخاب خواهند شد.
دلق پوش اعلام کرد: این انتخابات در فضایی آرام، پرنشاط و منظم در حال برگزاری است که با استقبال بالایی روبرو شد و تا ساعت ۱۸ غروب ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/آ

دلق پوش رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی گیلان

برچسب ها: اتاق بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.