سرپرست سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

اتصال ۱۳ دستگاه و نهاد به سامانه یکپارچه تامین اجتماعی

زدا گفت: سازمان تأمین اجتماعی با ۱۳ وزارتخانه اعم از فناوری اطلاعات، رفاه، بهداشت، پست، بانک ها، شهرداری، ثبت احوال، نظام پزشکی، فنی و حرفه‌ای و نیروی انتظامی در ارتباط است.

اتصال ۱۳ دستگاه و نهاد به سامانه یکپارچه تامین اجتماعیبه گزارش  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن زدا سرپرست تأمین اجتماعی امروز در آیین رونمایی از پنجره واحد شروع کسب و کار در وزارت اقتصاد با ابراز تاسف از رتبه جهانی ایران در محیط کسب وکار اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی جمعیتی بالغ بر ۴۹ میلیون نفر ایرانی را تحت پوشش قرار داده است که یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر کارفرما و ۱۴ میلیون نفر به عنوان بیمه‌شدگان جدید محسوب می‌شوند.

وی افزود: بودجه سازمان تامین اجتماعی ۱۲۰ هزار میلیارد تومان است که از این رقم ۷۰ هزار میلیارد تومان به عنوان مستمری و ۲۰ هزار میلیارد تومان به عنوان حق بیمه خدمات پزشکی به مراجعان پرداخت شده است.

وی ابراز کرد: سازمان تامین اجتماعی سال آینده از خبر‌های خوبی در حوزه کسب و کار رونمایی خواهد کرد. سازمان تأمین اجتماعی با ۱۳ وزارتخانه اعم از فناوری اطلاعات، رفاه، بهداشت، پست، بانک ها، شهرداری، ثبت احوال، نظام پزشکی، فنی و حرفه‌ای و نیروی انتظامی در ارتباط است.


بیشتر بخوانید: فقط ۹ میلیارد دلار ارز به کشور بازگشته است/رتبه ما در فضای کسب و کار مطلوب نیست


زدا با اشاره به شفاف‌سازی اطلاعات کسب و کار گفت: می‌توان موضوع دو دفتری و سه دفتری را برای همیشه از فرایند مالی شرکت‌ها حذف کرد. این موضوع منجر به حذف سوء استفاده‌ها از لیست حق بیمه و تأمین اجتماعی و همچنین سازمان مالیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار