استاندار تهران:

طرح جمع آوری معتادان متجاهر باید تداوم یابد‌

محسنی بندپی گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر یک مطالبه فقهی و شرعی است و باید تداوم یابد‌.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار پایتخت در سیزدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران اظهار کرد: هر چقدر که تیم درمان برای مداوای معتادین کامل باشد، نتایج به مراتب مطلوب تری حاصل خواهد شد.


بیشتر بخوانید؛ هنوز ۱۰۰۰ مدرسه شهرستان‌های استان تهران وسایل گرمایشی استاندارد ندارند


استاندار پایتخت افزود: زمانی که تصمیم گرفتیم در کنار پذیرش و درمان معتادان متجاهر اقدام کنیم اورژانس اجتماعی حتما باید آماده باشد.

محسنی بندپی ادامه داد: زمانی می‌توانیم ادعا کنیم که عملکردمان مطلوب بوده که در بازه زمانی ۶ ماه آمار کاهش معتادان را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی و در راس آن اعتیاد با توجه به پیچیدگی‌هایی که دارند، نسخه درمان واحدی ندارند و در عین حال مشارکت همه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

محسنی بندپی تصریح کرد: امیدوارم شاهد وحدت جمعی در مبارزه با مواد مخدر در استان تهران باشیم.

وی افزود: ساماندهی ۴ کانون تجمع معتادان در مناطق شهر تهران اقدام شایسته‌ای بود که آسایش روحی و روانی را به ساکنین این محلات داد.

استاندار تهران گفت: وظیفه غربالگری معتادان مشخصا با اداره کل بهزیستی است و اگر دستگاه‌های متعهد به پذیرش معتادان کم کاری کردند باید معرفی شوند.

وی در ادامه بیان کرد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر یک مطالبه فقهی، شرعی و در عین حال مطالبه جدی مقام معظم رهبری است و باید تداوم یابد‌.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار