هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا

یوونتوس ۴ - اودینزه ۱/ پیروزی بانوی پیر با درخشش پدیده جوان

تیم یوونتوس در نخستین مسابقه از هفته بیست و هفتم سری آ. ایتالیا، از ساعت ۲۳ میزبان تیم اودینزه بود که با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم یوونتوس در نخستین مسابقه از هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا، از ساعت ۲۳ جمعه شب در تورین میزبان تیم اودینزه بود که با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید.

در این مسابقه مویسه کین پدیده ۱۹ ساله بانوی پیر درخشش فوق العاده‌ای داشت و گل‌های نخست و دوم تیمش را در دقایق ۱۱ و ۳۹ به ثمر رساند و روی گل سوم نیز برای تیمش پنالتی گرفت و امره جان در دقیقه ۶۷ ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد. گل چهارم را نیز متوئیدی در دقیقه ۷۱ برای یووه به ثمر رساند. تک گل مهمان را نیز کوین لاسانا دقیقه ۸۵ وارد دروازه شزنی کرد.

در این مسابقه ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یووه، به دلیل بازی حساس سه شنبه تیمش با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، به برخی از ستاره‌های تیمش از جمله رونالدو استراحت داده بود و بیشتر از بازیکنان ذخیره استفاده کرد.

بیانکونری با این پیروزی ۷۵ امتیازی شد و موقتا اختلاف امتیاز خود را با ناپولی رده دومی به ۱۹ امتیاز افزایش داد. اودینزه نیز با ۲۵ امتیاز پانزدهم است.


بیشتر بخوانید:

خوشگذرانی‌های سریالی ستاره فوتبال به بهانه مصدومیت!

حضور زیدان در یوونتوس قوت گرفت

ناپولی ۱ - یوونتوس ۲/ نبرد بر سر اسکودتو به پایان رسید


انتهای پیام/

پیروزی پر گل یوونتوس مقابل اودینزه در سری آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار