جزئیات تعطیلی مدارس نوبت عصر استان مرکزی در روز شنبه ۱۸ اسفند

برخی مدارس نوبت عصر استان مرکزی در روز شنبه ۱۸ اسفند تعطیل شدند.

جزئیات تعطیلی مدارس نوبت عصر استان مرکزی در روز شنبه ۱۸ اسفندیوسفی نیکو مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: به دلیل بارش برف و سرمای هوا و لغزندگی معابر و جاده‌ها فعالیت مدارس نوبت عصر استان مرکزی در روز شنبه هجدهم اسفند ماه به شرح زیر اعلام می‌گردد.

یوسفی نیکو افزود: تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهر و روستا در نواحی یک و دو اراک، شهرستان‌های خمین، فراهان، خنداب، شازند، کمیجان و سربند در نوبت عصر امروز شنبه ۱۸ اسفند تعطیل است.

صبح امروز هم علاوه بر اینکه مدارس مناطق یاد شده در استان مرکزی تعطیل بودمدارس کلیه دوره‌های تحصیلی شهر و روستای بخش خرقان از شهرستان زرندیه هم تعطیل بود مدارس شهری و روستایی کلیه دوره‌های تحصیلی منطقه نوبران ساوه با تاخیر و ساعت ۹ فعالیت خود را آغاز کردند.

هواشناسی استان مرکزی اعلام کرده سامانه بارشی از حدود ظهر امروز بتدریج از مناطق مرکزی عبور خواهد کرد و بر این اساس بارش‌ها بتدریج قطع خواهد شد و با عبور سامانه بارشی دمای هوا در استان بطور متوسط بین ۲ تا ۴ درجه کاهش خواهد یافت و بر این اساس با توجه به بارش برف در اغلب مناطق یخ‌زدگی سطح معابر و جاده‌ها پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام /ج

لغزندگی معابر برخی معابر مدارس عصر استان مرکزی را هم به تعطیلی کشاند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.