کمک میلیاردی مازندرانی‌ها در جشن نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مازندرانی‌ها در جشن نیکوکاری ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مردم مازندران تاکنون ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.

وی با بیان اینکه این آمار اولیه کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری است، افزود: جشن نیکوکاری امسال در همه مدارس مازندران، پایگاه کمیته امداد استان، پایگاه‌های بسیج و مراکز نیکوکاری برگزار شد و کمک‌های جمع آوری شده تا امروز یکشنبه ۱۹ اسفند ماه  در مقایسه با پارسال ۴۲ رشد داشته است.

وی افزود: همه کمک‌های نقدی و غیر نقدی که در مراکز نیکوکاری جمع آوری شده از سوی هیئت عامل مراکز نیکوکاری بین نیازمندان همان منطقه توزیع کمک‌های جمع آوری شده در مدارس نیز پس ثبت در کمیته امداد به مدارس برگشت داده و بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

سعادت گفت: تشکیل زکات روستاها، هماهنگی با آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی، حضور ۴۰۰ نفر از کارکنان کمیته امداد مازندران در مدارس منتخب برای تبیین برنامه‌ها از جمله اقدامات کیفی برگزاری جشن نیکوکاری امسال در مازندران بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار مازندران گفت: مردم استان می‌توانند از طریق تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷ و  همچنین از طریق تلفن همراه با شماره گیری آنی #۰۱۱*۱*۸۸۷۷* و یا نرم افزار سنا دریافت از طریق ارسال عد ۳ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳، درگاه اینترنتی emdad.ir و نیز مراجعه به دفاتر کمیته امداد شهرستان‌ها کمک‌های خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/ م

کمک ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومانی مردم مازندران در جشن نیکوکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار