بازدید مدیر شبکه یک سیما از پشت صحنه سریال نوروزی سعید آقاخانی

مجید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما و برخی از نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی، از لوکیشن سریال نوروزی «نون.خ» بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز مجید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما و برخی از نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی، از لوکیشن سریال نوروزی «نون.خ» بازدید کردند.

بازدید مدیر شبکه یک سیما از پشت صحنه سریال نوروزی سعید آقاخانی

حسن گروسی مدیرکل امور مجلس در بازدید از این سریال گفت: مهدی فرجی سال‌ها مدیر شبکه یک و نیز مدیر گروه فیلم و سریال شبکه بود. تا جایی که من از تولید این مجموعه اطلاع دارم، خیلی بعید می‌دانم نکته ای منفی را در این سریال مشاهده کنیم.

مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «نون‌.خ» نیز اظهار کرد: ما برای حاشیه‌ها و واکنش‌های مردم، پیش بینی کرده ایم. کار ما کمدی است؛ در قصه پدری داریم که چهار دختر دارد و بسیار اهل حلال و حرام است، اما متأسفانه در این شرایط اقتصادی دچار مشکلاتی می‌شود. او برای گرفتن طلبش به تهران می آید و مابقی قصه پیش می‌رود.

بازدید مدیر شبکه یک سیما از پشت صحنه سریال نوروزی سعید آقاخانی

در حاشیه این بازدید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما و‌ نمایندگان کردستان مجلس شورای اسلامی به تماشای ضبط یک پلان از این سریال نشستند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار