آغاز مطالعات برای اجرای پروژه بزرگ تجاری - تفریحی شهر چترود

در نشست پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با فرماندار کرمان و مسوولان بخش چترود در خصوص اجرای پروژه بزرگ تجاری - تفریحی شهر چترود تبادل نظر صورت گرفت.

آغاز مطالعات برای اجرای پروژه بزرگ تجاری - تفریحی شهر چتروبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ نشست مشترک پورابراهیمی با فرماندار کرمان، بخشدار چترود، مدیرکل راه و شهرسازی استان و شهردار و اعضای شورای چترود پیرامون بررسی مسائل این شهر برگزار شد.

در این نشست ضمن تاکید دکتر پورابراهیمی بر تسریع در بهره برداری از جاده دسترسی جدید به شهر چترود، مقرر شد تا دوربرگردان این محور در کیلومتر۳۵ در جاده جدید به طول ۳ کیلیومتر باز شود و مسیر کنونی هم از طریق هماهنگی با پیمانکار عملیاتی شود.

کار‌های نهایی این پروژه تا پایان سال انجام میشود و خرداد ماه ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص تعیین تکلیف واحد‌های تجاری در چترود که با بازگشایی مسیر جدید دسترسی به این شهر امکان دارد با مراجعات کمتری مواجه شوند، اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی احتمالی که در زمینه اقتصاد واحد‌های تجاری چترود ایجاد خواهد شد، باید تصمیمات لازم و صحیح گرفته شود.

وی ادامه داد: لازم است تا مجتمع تجاری تفریحی در چترود ایجاد شود که علاوه بر رونق اقتصادی برای این شهر، مردم کرمان هم از آن استفاده کنند.

بر این اساس و پس از موافقت فرمانداری و اداره کل راه و شهرسازی، مقرر گردید تا این موضوع در قالب طرح توجیه فنی و اقتصادی از طریق نماینده شهرداری چترود و فرماندار کرمان و راه شهرسازی مطالعه شود که منافع مردم و کسبه بازار را داشته باشد.

گزارش نهایی این تصمیم نیز در جلساتی بعدی مورد بحث قرار می‌گیرد و مراحل بعدی آن شامل مراحل وگذاری زمین، اجرای پروژه و تامین مالی آن توسط پورابراهیمی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ح

آغاز مطالعه برای اجرای مجتمع تجاری-تفریحی چترود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار