مانور اجرای طرح سلامت نوروزی در مهاباد

مسئول بهداشت و محیط حرفه ای شهرستان مهاباد گفت: طرح سلامت نوروزی بهداشت و محیط شهرستان مهاباد همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

مانور اجرای طرح سلامت نوروزی در مهاباد

امینی مسئول بهداشت و محیط حرفه ای شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: طرح سلامت نوروزی از امروز ۲۰ اسفند همزمان با سراسر کشور به مدت یک ماه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح تشدید  نظارت و بازرسی بر تاسیسات آب و شبکه‌های آبرسانی و مراکز حساس و مهمانپذیر از جمله مراکز اقامتی و گردشگری،هتل‌ها ،رستوران ها،مسافر خانه‌ها،غذاخوری و مراکز عرضه مواد غذایی و اسکان مسافرین است.

وی بیان کرد: به همین منظور برای اجرای این طرح تعداد ۲۰ نفر از بازرسین بهداشت و محیط در قالب تیم‌های بازرسی ۲ نفر سازماندهی شدند و در تمام ایام بازرسی مشترک  هر روز  از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب صورت می گیرد.

وی همچنین در پایان گفت: سامانه ارتباطات مردمی ۱۹۰،مرکز سلامت و محیط کار و همچنین تلفن ۴۲۴۴۲۲۵۰ واحد بهداشت و حرفه‌ای آماده دریافت شکایت و انتقادات است.

امروز همزمان با سراسر کشور  طرح سلامت نوروزی با حضور بازرسین ادارات مرتبط از جمله صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف، میراث فرهنگی، شبکه دامپزشکی، آب و فاضلاب شهری و روستایی، ستاد اجرایی شهرداری، رئیس و مدیر شبکه بهداشت و درمان و مسئول بازرسین بهداشت و محیط برگزار شد.

انتهای پیام / س خ

اجرای طرح سلامت نوروزی در مهاباد همزمان با سراسر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.