غبار روبی مزار شهدای آذربایجان شرقی

همزمان با ۲۲ اسفند؛ روز بزرگداشت شهدا، مزار شهدای استان غبارروبی و عطرافشانی شد.

زدون غبار از مزار شهدای آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سید محمد علی آل هاشم  نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم پاسداشت شهدا در گلزاری شهدای تبریز، شهدا را اسوه‌های ماندگار کشور دانست و گفت: پاسداشت شهدا و حفظ حرمت و کرامت خانواده‌های آن‌ها و همچنین رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا باید به صورت جدی مورد توجه مسئولان قرارگیرد.


وی با بیان این که آذربایجان شرقی ۱۰ هزارشهید تقدیم انقلاب و کشور کرده است، افزود: برپایی مراسم گرامیداشت شهدا و حضور در گلزار شهدا، به تنهایی کافی نیست، بلکه باید هر کس به فراخور شخصیت و مسئولیت فردی و اجتماعی خود، راه شهدا را ادامه دهد.


محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی هم در این مراسم عمل به وصیت شهدارا نیاز امروز جامعه عنوان کرد و افزود: با عمل به گفته‌های شهدا، می‌توان راه درست را انتخاب کرد و به قله‌های بزرگ موفقیت رسید.


وی همچنین بر حل مشکلات مردم به خصوص خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند از این رو تکریم خانواده شهدا و رسیدگی به وضع معیشتی آن‌ها باید در اولویت قرار گیرد.


یادآور می‌شود: ۲۲ اسفند در تقویم کشورمان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.


علت این نامگذاری سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ بوده است.

انتهای پیام/

شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.