طیب جمعه خرم آباد؛

سفر روحانی به عراق، نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی گفت: سفر ریس جمهور به کشور عراق نشانه اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، امام جمعه خرم آباد در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مصلای الغدیر برگزار شد، از ماه رجب به عنوان ماه خودسازی و آمادگی برای ورود به ماه ضیافت الهی یاد کرد و گفت: مسلمانان باید از این ماه پربرکت توشه کافی را برای آخرت و رضای خداوند کسب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی به سنت اعتکاف در ایام پیش رو اشاره کرد و افزود: اعتکاف روح انسان را صیقل می دهد، در این ایام انسان از وابستگی های دنیا رها شده و می تواند به خدای خود نزدیکتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان اعطای نشان ذولفقار توسط مقام معظم رهبری به سردار قاسم سلیمانی را نشانه ی رشادت و بزرگی این سردار دانست و گفت: مهمترین پیام اعطای این نشان، رضایت رهبری از این سردار بزرگ و تجلیل از مقام شهدای حرم است.

وی همچنین به سفر رئیس جمهور به کشورعراق اشاره و تصریح کرد: سفر آقای روحانی، نقطه ی عطفی میان ارتباط بین این دو کشور بود. دولتمردان جمهوری اسلامی ایران بر خلاف مقامات آمریکا که به صورت مخفیانه به عراق سفر می کند، به صورت علنی به ملاقات رئیس جمهور کشور عراق می رود و این نشانه اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب جمعه خرم آباد انتصاب حجت الاسلام ابراهیم رئیسی به عنوان ریاست قوه قضایه را نیز انتصابی بسیار مناسب و بجا عنوان و بر تلاش بیشتر در زمینه مبارزه جدی با اختلاس گران و مفسدان اقتصادی تاکید کرد.

سالروز انفجار بمب در نماز جمعه تهران در سال 63 به هنگام خطبه مقام معظم رهبری و به دست منافقین کوردل از دیگر مناسبتهای بود که وی بدان اشاره کرد.

انتهای پیام/د

سفر روحانی به عراق، نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.