سنگ‌اندازی آمریکا در مسیر ورود کاروان‌های انتقال آوارگان سوری به مناطق آزاد شده

هیئت‌های هماهنگی روسیه و سوریه تاکید کردند نیرو‌های اشغالگر آمریکایی همچنان مانع ورود کاروان‌ها برای خارج کردن آوارگان از اردوگاه الرکبان می‌شوند.

سنگ‌اندازی آمریکا در مسیر ورود کاروان‌های انتقال آوارگان سوری به مناطق آزاد شدهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه با اشاره به سنگ اندازی‌های آمریکا در مسیر ورود کاروان‌های انتقال آوارگان سوری به مناطق آزاد شده این کشور، گزارش داد: هیئت‌های هماهنگی روسیه و سوریه که در زمینه بازگشت آوارگان سوری فعالیت می‌کنند، از آمریکا خواستند امنیت ورود و عبور این کاروان‌ها را فراهم کند.

هیئت‌های هماهنگی روسیه و سوریه تاکید کردند نیرو‌های اشغالگر آمریکایی همچنان مانع ورود کاروان‌ها برای خارج کردن آوارگان از اردوگاه الرکبان می‌شوند.

گزارشگر این شبکه گزارش داد: دولت سوریه تعدادی از کاروان‌های انسانی را برای خارج کردن آوارگان خواهانِ خروج از اردوگاه الرکبان که بر اساس آمار‌های رسمی سازمان ملل، درصد آن‌ها به بیش از نود و پنج درصد آوارگان می‌رسد، به منطقه التنف فرستاده است.

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی که بیش از سی و پنج هزار شهروند را در اردوگاه‌هایی برای بازداشت نگه داشته است، از طریق مزدوران خود در گروه‌های تروریستی برای وادار کردن آوارگان بیگناه به اجرای اقدامات به نفع خود و اعمال فشار‌های بیشتری بر حکومت سوریه تلاش می‌کند.

هیئت‌های هماهنگی روسیه و سوریه برای بازگشت آوارگان با تاکید بر این قضیه، گفتند این موضوع به منزله تهدیدی برای آنهاست و رنج‌ها و شرایط فاجعه‌بار آن‌ها را افزایش می‌دهد.

این هیئت‌ها بار دیگر با انتشار بیانیه ای، از طرف آمریکایی خواستند امنیت ورود و عبور کاروان‌های انسانی به منطقه التنف را تامین و از آن‌ها در برابر گروه‌های تروریستی  که تحت حمایت نیرو‌های اشغالگر آمریکا هستند، حمایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار