آمادگی کامل راهور برای ایمنی عبور و مرور مسافران نوروزی

رئیس پلیس راهور ناجا از آمادگی کامل راهور برای ایمنی عبور و مرور مسافران نوروزی در سراسر کشور خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا یکشنبه در محل یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ اروندکنار آبادان به آمادگی کامل راهور برای ایمنی عبور و مرور مسافران نوروزی در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: ۳۵ هزار پلیس راهور تامین امنیت و ایمنی عبور و مرور جاده‌های کشور را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس راهور ناجا در سراسر کشور آغاز شده است افزود:برای تامین امنیت مسافران نوروزی ۶۵ هزار نفر امدادگر هلال احمر، اورژانس و نیز سازمان امداد و نجات بسیج شده اند.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد:بیش از ۱۰ میلیون همیار پلیس و ۸۰۰ هزار نفر فرهنگ یار پلیس نیز در حوزه فرهنگ سازی عبور و مرور به پلیس راهور در تامین امنیت کمک می‌کنند

سردار هادیانفر به کنترل بازرسی ایمنی ۱۵ هزار وسیله نقلیه مسافربری در سراسر کشور از جمله اتوبوس‌های کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت:این وسایل نقلیه بازید شده و معاینه فنی آن‌ها کنترل شده است.

وی افزود:برای ایمنی سفر کاروان‌های راهیان نور نیز تمهیدات ترافیکی از ۲۰ روز قبل اتخاذ شده ضمن اینکه تدابیر و دستور لازم در این خصوص به ماموران پلیس راهور سراسر کشور ابلاغ شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا به همراه سردار حسین اشتری فرمانده ناجا روز یکشنبه وارد استان خوزستان شده و از مرزآبی اروند و روند خدمت رسانی به کاروان‌های راهیان نور بازدید کردند.

انتهای پیام / د

ایمنی عبور و مرور مسافران نوروزی

برچسب ها: نوروز98 ، یادمان شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.