باحضور خبرنگاران برگزار شد؛

مراسم تقدیر از سخنگوی وزارت خارجه

عصر امروز(یک شنبه) جمعی از خبرنگاران در مراسمی از سخنگوی وزارت خارجه قدردانی کردند.

مراسم تقدیر از سخنگوی وزارت خارجهبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان٬  چندروزی بیشتر تا پایان سال ۹۷ نمانده است و جمعی از خبرنگاران حوزه سیاست خارجه به واسطه ماهها تعاملی که با سخنگوی دستگاه دیپلماسی داشته اند در آستانه عزیمت قریب الوقوع او به پاریس و آغاز دور جدید از فعالیت ها به عنوان سفیر کشورمان در فرانسه مراسمی جهت قدردانی از او و همکاری تنگاتنگی که با رسانه ها داشته است ترتیب دادند. 

 تعدادی از خبرنگاران خاطرات خود از همکاری با بهرام قاسمی را تعریف کردند و از بروز بودن و دردسترس بودن او در زمان سخنگویی گفتند.

 این دیپلمات کشورمان ضمن تشکر از خبرنگاران از تلاشش برای بهبود سطح همکاری وزارت خارجه با خبرنگاران و تلاش برای ارتقا همکاری با رسانه ها در دوران سخنگویی خود گفت و در ادامه با اهدا لوح یادبود و تقدیم یک  قاب از  وی  قدر دانی شد.

 

مراسم تقدیر از سخنگوی وزارت خارجه

 

 در ادامه  این مراسم که در موزه و کتابخانه ملک برگزار شد٬ خبرنگاران با بهرام قاسمی عکس یادگاری گرفتند و در فضایی دوستانه به گفت و گو پرداختند. در میان صحبت های خبرنگاران برخورد یکسان با رسانه ها و پاسخگو بودن سخنگو بیش از سایر موارد مورد اشاره قرار گرفت.

     مراسم تقدیر از سخنگوی وزارت خارجه

 

مراسم تقدیر از سخنگوی وزارت خارجه

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
aziz
۰۸:۵۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
برای جناب دکتر قاسمی سحنگوی محترم وزارت امرخارجه آرزوی سالی همراه با موفقیت میکنم
آخرین اخبار