صحنه عجیبی که مرد مست در خیابان رقم زد! + فیلم

مرد جوان چینی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشت صحنه ای عجیب را در یکی از خیابان های این کشور رقم زد.

صحنه عجیبی که مرد مست در خیابان رقم زد! + فیلم///// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد جوان چینی که پس از مصرف مشروبات الکلی در حال رانندگی با موتورسیکلت در خیابان بود نمی‌دانست با چه ماجرای عجیبی روبرو خواهد شد. این مرد جوان اهل شهر " چانگشو" استان جیانگسوی چین پس از مصرف مشروبات الکلی با موتورسیکلت خود راهی خانه اش بود که در خیابان با یک سگ ولگرد روبرو شد.

در حالی که این سگ به دنبال موتورسیکلت می‌دوید و سروصدا ایجاد می‌کرد این مرد تلاش کرد تا از دست سگ فرار کند. اما به علت آنکه مرد جوان مقدار زیادی مشروبات الکلی مصرف کرده بود و حالت عادی نداشت ناگهان موتورسیکلت خود را متوقف کرد و با سگ درگیر شد. در حالی که هیچ یک از دو طرف درگیری قصد عقب نشینی نداشت و حدود ۳۰ دقیقه بود که با یکدیگر درگیر بودند سرانجام این ماجرا با دخالت پلیس به پایان رسید.

مرد جوان که سعی داشت به هر نحو ممکن سگ را به پذیرش برتری خود وادار کند به دنبال او دوید و در حالی که سگ  وارد محوطه یک مجتمع شده بود او نیز تلاش کرد با بازکردن درب مجتمع وارد محوطه شود.

تلاش مرد مست برای بازکردن دروازه مجتمع موجب ایجاد سر و صدا و در ادامه حضور پلیس در محل حادثه شد. پلیس که تصور می‌کرد مرد جوان احتمالا قصد سرقت از داخل مجتمع را داشته است او را بازداشت کرد. این در حالی بود که لحظاتی بعد سگ ولگرد که از شر مزاحم خلاص شده بود دوباره وارد خیابان شد و مجتمع را ترک کرد.

گفتنی است؛ این حادثه در تاریخ 3 مارس و در یکی از خیابان های شهر  چانگشو چین رخ داد.

انتهای پیام/

درگیری مرد مست با سگ ولگرد با دخالت پلیس خاتمه یافت!

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.