چالش‌های پروژه ریماک C Two همچنان ادامه دارد

شرکت ریماک با وجود رونمایی از مدل C Two در نمایشگاه اتومبیل ژنو، همچنان درحال توسعه و بهبود آن است.

چالش‌های پروژه ریماک C Two همچنان ادامه داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراحل نهایی پروژه تولید اتومبیل ریماک C Two با قدرت تمام در حال توسعه و بهبود است. در حال حاضر بیش از ۲۰۰ مهندس به صورت تمام وقت در قسمت‌های مختلف این پروژه مشغول فعالیت هستند تا ریماک C Two به مرحله تولید انبوه برسد. به گفته مدیر این شرکت "مَت ریماک"، اکنون تمرکز اصلی بر روی تولید ۳۰ نمونه اولیه این خودرو و عیب‌یابی آن‌ها معطوف شده است.

مهم‌ترین چالش این گروه در حال حاضر وزن بسیار بالای خودرو بوده و راه‌ حل ریماک برای مدیریت وزن، تغییر ساختار شاسی آلومینیومی و جایگزینی آن با قسمت‌های تیتانیومی است. با این تغییرات قیمت ریماک C Two حدود ۳۴ هزار دلار افزایش می‌یابد که البته این رقم در مقابل قیمت حدود ۲ میلیون دلاری این خودرو ناچیز به نظر می‌رسد.

ظاهرا این شرکت نهایتا تا دو یا سه ماه آینده باید تکلیف وزن زیاد خودرو را روشن کرده و نسخه نهایی ریماک C Two را معرفی کند، چرا که برنامه تست تصادف خودرو نیز در همان زمان تایین شده است. ریماک C Two قرار است از شاسی اختصاصی این شرکت که از الیاف فیبرکربن ساخته شده بهره ببرد. این شاسی به صورت یک تکه و تماما از فیبرکربن ساخته شده و باتری‌های سبک و پیشرفته خودرو در آن جای می‌گیرند.

به گفته مدیر این شرکت تکنولوژی مورد استفاده در این خودرو آنقدر بی‌مانند است که گروهی از مهندسین فرمول ۱ در مواجهه با آن به این نکته اشاره کرده‌اند که تاکنون چنین چیزی ندیده‌ایم!

چالش‌های پروژه ریماک C Two همچنان ادامه دارد

این خودرو مجهز به دو موتور الکتریکی است که توان تولید نیرویی بیش از ۹۰۰ اسب‌بخار برای هر کدام از موتور‌ها به صورت جداگانه فراهم است! نتیجه دستیابی به مجموعه توان ۱۸۸۸ اسب‌بخار می‌شود. گشتاور این خودرو نیز ۲۳۰۰ نیوتن‌متر بوده که رقم بسیار بالایی به حساب می‌آید. قیمت این ابرخودروی تمام برقی از ۲.۱ میلیون دلار آغاز شده که با توجه به توان بالاتر از بوگاتی شیرون، قیمت مقرون به صرفه‌ای محسوب می‌شود!


بیشتر بخوانید: ریماک C Two، پیروز میدان در جنگ سوپر‌اسپرت‌های برقی +تصاویر


انتهای پیام/

ریماک C Two در یک قدمی تولید انبوه

برچسب ها: فناوری ، ریماک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار