اردبیل میزبان بیش از ۶۰ هزار نفر روز میهمان فرهنگی

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: استان اردبیل تا یازدهمین روز از فروردین پذیرای ۶۰ هزار و ۴۱۵ نفر روز بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهیار رامزی، رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: افتخار می‌کنیم که تا یازدهمین روز از بهار میزبان ۶۰ هزار و ۴۱۵ نفر روز از میهمانان نوروزی در استان بوده ایم.

وی اظهار داشت: افتخاری بالاتر از این نیست که در این چند روز تعطیلات نوروزی خدمتگذار فرهنگیان عزیز از سراسر کشور بودیم.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: در این روز‌های بهاری ۲۲ هزارو ۵۳۲ نفر در قالب ۶ هزار و ۲۶۰ خانوار از فرهنگیان عزیز در استان تاریخی اردبیل اسکان یافتند، که امیدواریم خاطرات خوشی در این چند روز برایشان بوجود آمده باشد.

رامزی تصریح کرد: مسافران نوروزی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، سمنان، قزوین، زنجان، کرمان، شیراز، کردستان، همدان، گیلان، خراسان، مازندران، زاهدان و البرزبوده اند که همکاران ما به خوبی از این میهمانان استقبال نمودند.

وی بیان کرد: در یازدهمین روز از تعطیلات بیشترین پذیرش از استان آذربایجان غربی در پایگاه‌های اسکان شهرستان سرعین می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اسکان فرهنگیان در اردبیل

برچسب ها: فرهنگیان ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.