نقش مهم سدها در جلوگیری از وقوع سیلاب و تخریب‌های احتمالی پایین‌دست

معاون اول رئیس جمهور گفت:امروز بعد از این بارندگی‌ها به نقش سد‌ها پی برده می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به استان اظهار داشت: هدف اصلی از سفر به لرستان عرض سلام به مردم این دیار است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون شاهد بارش رحمت الهی در کشور هستیم که به آن نیاز فراوان داشتیم، افزود: متاسفانه در برخی مناطق از جمله لرستان این بارندگی‌ها سبب وقوع سیل شده و خساراتی به تاسیسات کشور و اموال مردم وارد آورده است.

جهانگیری بیان کرد: طی دو جلسه‌ای که در سال جدید داشتیم بحث اصلی مربوط به سیل و مسائل مربوط به آن بوده است که امروز مصوبات آن را در مورد مسکن ابلاغ کردیم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه در مورد مسائل کشاورزی و دامداری نیز تصمیماتی گرفته شده است، گفت: امیدواریم که از همین امروز کار اجرایی و پرداخت خسارات آغاز شود.

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر به دلیل خشکسالی فضایی علیه سدسازی در کشور به راه افتاد، ادامه داد: امروز در این بارندگی‌ها و وقوع سیل، مشخص شد که سد‌ها چه نقش مهمی در جلوگیری از وقوع سیلاب و تخریب‌های احتمالی پایین‌دست خواهند داشت.

جهانگیری بیان کرد: سد‌ها می‌توانند حجم قابل توجهی آب را نگهداری کنند و امیدواریم تمامی آن‌هایی که از نظر زیست‌محیطی مشکلی ندارند به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/م

امروز بعد از این بارندگی‌ها به نقش سد‌ها پی برده می‌شود

برچسب ها: حوادث ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.